  • Data: 2009-06-27 22:00:49
    Temat: Re: Stos TCP/IP w uC
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Adam,

    Saturday, June 27, 2009, 11:32:46 PM, you wrote:

    [...]

    > To wciąż co innego niż karta jednorazowa. Jeżeli często robisz zakupy
    > przez Internet to po przechwyceniu numeru karty, daty ważności itp. jest
    > duże prawdopodobieństwo wyczyszczenia tego wydzielonego subkonta karty,
    > które doładujesz kasą przed kolejnymi zakupami.

    Niby w jaki sposób? Musiałby mieć na bieżąco informacje o stanie
    konta, żeby utrafić. Próbować co chwilę nie może, bo seria nieudanych
    transakcji natychmiast powoduje zainteresowanie sprawą programó
    pilnujących.
    Kartę doładowuje się tuż przed zakupami i tyle.

    Nie widzę najmniejszego sensu istnienia kart na jedną transakcję.
    Numeracja kart to zaledwie 16 cyferek z czego do dyspozycji banku jak
    jest 8 to już jest dużo.

    [...]

    --
    Best regards,