  • Data: 2009-06-28 08:29:39
    Temat: Re: Stos TCP/IP w uC
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niby w jaki sposób? Musiałby mieć na bieżąco informacje o stanie
    > konta, żeby utrafić. Próbować co chwilę nie może, bo seria nieudanych
    > transakcji natychmiast powoduje zainteresowanie sprawą programó
    > pilnujących.
    > Kartę doładowuje się tuż przed zakupami i tyle.
    >
    > Nie widzę najmniejszego sensu istnienia kart na jedną transakcję.
    > Numeracja kart to zaledwie 16 cyferek z czego do dyspozycji banku jak
    > jest 8 to już jest dużo.

    Do dyspozycji banku jest 12 cyferek, czyli jeden wydawca moze wydac
    bilion roznych kart, do tego jak dodasz date waznosci karty, imie i
    nazwisko oraz kod pocztowy (nie wiem czemu polskie banki z tego nie
    korzystaja, w USA jest to jedna z podstawowych informacji wymaganych
    przy autoryzacji karty) to okazuje sie, ze nie jest tak latwo trafic. A
    bilion unikalnych mumerow umozliwia wydanie sporej ilosc kart
    wirtualnych. Dodatkowo mozna zmienic numer wydawcy - wydawcow jest
    milion mozliwych, co dodatkowo nam zwieksza pule.
    A sens istnienia kart wirtualnych jest taki, ze 1) sa wydawane na jedna
    transakcje, przy karcie polaczonej z kontem naturalne jest trzymanie tam
    wiekszej ilosci pieniedzy, zeby ciagle nie robic przelewow, czyli ktos
    moze to latwo wyczyscic, 2) na karcie nie musisz miec swoich prawdziwych
    danych, czyli jestes bardziej anonimowy, 3) mozesz komus sprezentowac
    taka karte. I pewnie wiele innych.

    http://idom.sourceforge.net/
    Teraz takze forum dyskusyjne
    Zobacz, wyslij uwagi, dolacz do projektu.