  • Data: 2009-06-27 21:32:46
    Temat: Re: Stos TCP/IP w uC
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej pisze:

> [...]
    [...]

    > Ja coś podobnego sam sobie zrobiłem w Inteligo. Utworzyłem subkonto
    > bezdebetowe, do którego mam przypisana dodatkową kartę.
    > Na to subkonto przelewam sume, która mam zpłacić przez internet.

    To wciąż co innego niż karta jednorazowa. Jeżeli często robisz zakupy
    przez Internet to po przechwyceniu numeru karty, daty ważności itp. jest
    duże prawdopodobieństwo wyczyszczenia tego wydzielonego subkonta karty,
    które doładujesz kasą przed kolejnymi zakupami.

    Natomiast takie rozwiązanie wydaje się być niezłym pomysłem:
    http://www.visa.pl/informacjebiezace/pressreleases/n
    ews69.jsp
    http://www.visa.pl/informacjebiezace/pressreleases/n
    ews89.jsp

    Ciekawe, który bank pierwszy zacznie wydawać takie karty w Polsce.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/