  • Data: 2009-06-27 13:20:51
    Temat: Re: Stos TCP/IP w uC
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.06.2009 10:58, J.F. pisze:

    > No to w mbanku jest prawie tak samo - ja nie ma na subkoncie srodkow
    > to nie autoryzuje, przelewasz tam tyle ile zamierzasz wydac, a calosc
    > jest wielorazowego uzytku :-)

    No tak, ale za kazdym razem masz ta sama karte, wiec nie mozesz tam po
    prostu trzymac srodkow. Poza tym taka wirtualna karta dziala jako gift
    card, zamiast dawac komus w prezencie kase w kopercie dajesz cos
    takiego. No i w USA ma to jeszcze jedna istotna zalete - tam wiekszosc
    sklepow internetowych wysyla wylacznie na adres powiazany z karta (ten
    na ktory dostajesz info z banku), u nas to jest niespotykane. Wiec jesli
    adres z karty jest inny niz adres w ktorym aktualnie przebywasz to
    jedyna opcja jest taka karta wirtualna.

    http://idom.sourceforge.net/
    Teraz takze forum dyskusyjne
    Zobacz, wyslij uwagi, dolacz do projektu.