    From: "Bugatti" <s...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsłona druga
    Date: Thu, 15 Mar 2012 07:17:34 +0100

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości:

    > Ostatnio protestowało po kilkanaście osób per miasto - nie wystarczy jedna
    > kompromitacja tego, jakże głupiego, pomysłu?

    Tomaszu, pomysł nie jest głupi (zakładam że ludzi organizująco mają dobre
    zamiary i nie są z koncenrami paliwowymi) - dobrze że ktoś ma godność i
    budzi w sobie niechęć do czegoś, czego de facto *nie może* tak być. Minister
    finansów powinień być zwalony ze stanowiska, bo to on ciągle zadłużał (i
    dalej zadłuża) kraj a teraz kazuje innym płacić za swoje błędne decyzje.
    Większość ludzi obecnie nie ma poczucia wartości - sąsiad ma auto, to ja też
    muszę, kolega kupił sportowe fele, to ja też chce, kolega wziął kredyt, to
    ja też wezmę, brat ma żonę, to ja też poszukam ...(intellygenty) koledzy z
    pracy godzą się na podwyżkio paliw, to ja też nie będę się buntował...ludzie
    w obecnych czasach nie mają własnego zdania...a jeśli mają to podaję dziwne
    argumenty.
    Dobrze że ludzie mocno nie grzeszą - bo mogło być tak być że jak ludzie będą
    robić coś złego, to inni będą się na to godzić i iść z prądem np. "moją
    siostrę zgwłacili, no to co z tego że moją kuzynkę zaraz zgwałcą".(podałem
    okropny przykład - wiem, ale chce pokazać że rozwój gospodarczy w ostatnich
    ponad 50 latach obniżył indywidualizm i poczucie "miłości" u ludzi)

    "Dziwny jest ten świat"

    --
    Bugatti