  • 81. Data: 2011-08-27 14:16:31
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALEX" <c...@g...pl> wrote in message
    news:j39b31$8uc$1@inews.gazeta.pl...

    > Jak upadnie to medrkuj, na razie istnieje i ma się dobrze.

    Istnieje, ale czy ma się dobrze to bym nie powiedział...
    Nokia jest w poważnych kłopotach, miota się nie mogąc wybrać
    przyszłości dla swoich telefonów. Developerom robią zamieszanie
    w głowie bo nie wiadomo co będzie za rok, dwa... Nie wróży to
    niczego dla firmy na przyszłość. Ciekawe że tego nie zauważasz.

  • 82. Data: 2011-08-27 14:24:06
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Pszemol* w wiadomości news:j3aan4.73k.0@poczta.onet.pl napisał(a):
    > Pytałem o to gdzie ten Apple poniósł tak spektakularną klęskę...
    > Nie sprzedaje się w Polsce- to wiemy, bo Polaków nie stać.

    Amerykanów też nie stać skoro jeszcze wszystkich egzemplarzy nie wykupili i
    muszą agresywnie walczyć na starym kontynencie.

    A co do argumentu "Polaków nie stać" to jesteś na prawdę żałosny powtarzając
    to niemal w każdym poście. W firmie na kilkadziesiąt abonamentów przy
    przedłużaniu umowy nie ma ani jegnego iPhone 4... a kosztują całe 1zł, w
    moim planie taryfowym ten telefon też kosztuje 1zł, a w wersji bez smoka
    24zł. Wśród moich najbliższych znajomych też praktycznie iPhone nie ma. Są
    po prostu lepsze telefony, albo inaczej są telefony w których masz o wiele
    więcej możliwośći nie poblokowanych przez stwórcę.

    > Próbuję zrozumieć silnie emocjonalny fanatyzm anty-iPhone na polskich
    > grupach którego nie obserwuję na angielskojęzycznych grupach...
    > Obiektywizm polega właśnie na tym że widzi się i wady i zalety.
    > Jeśli widzicie same tylko wady i brak zalet to jesteście fanatykami.

    Ale co mi po zaletach iPhone 4 jak znajde je w wyrobie choćby Samsunga, a
    dodatkowo dostane telefon który ma większe możliwości?

    Siedzisz na grupie motoryzacyjnej to polecę pewnym przykładem, masz polskie
    autko które ma nadwozie zaprojektowane dla znanej i cenionej marki,
    niezwykle bezepieczne tak że gromiło auta nawet o 2 dekady młodsze w testach
    zderzeniowych, miało najlepsze możliwe zaiweszenie przedniej osi, układ
    dwuwahaczowy a nie kolumna McPhersona dla biedoty, 2 dekady temu
    elektroniczny zapłon, a nie jak wiele zachodnich i japońskich aut na
    przełomie wieku kopułka, palec i tego typu kwiatki... Wiele Toyot, Hond Opli
    10 lat temu do pięt nie dorastała Polonezowi, a to jednak jego produkcję
    zakończono, a auto analizując pewne szczegóły było najlepsze na świecie,
    wyprzedzało na długo swoją epokę, czyż nie?

    Pozdr

  • 83. Data: 2011-08-27 14:35:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Przembo" <x...@x...xx> wrote in message

> [...]
    > telefony w których masz o wiele więcej możliwośći nie poblokowanych przez

    Wiesz czemu? Bo w Polce jest moda na osikiwanie iPhone.
    Kto chciałby mieć telefon który nosi przezwisko "gejfon" nawet za złotówkę?

    > Ale co mi po zaletach iPhone 4 jak znajde je w wyrobie choćby Samsunga,
    > a dodatkowo dostane telefon który ma większe możliwości?

    Który wyrób Samsunga masz na myśli? Chętnie go sobie obejrzę...

> [...]
    > produkcję zakończono, a auto analizując pewne szczegóły było najlepsze na
    > świecie, wyprzedzało na długo swoją epokę, czyż nie?

    Tak się składa że mieszkałem w Polsce i jeździłem 5 lat polonezem.
    Wiem jakie dziadostwo i wiem jak często było trzeba wymieniać
    te super elektroniczne zapłony robione przez baby nierozumiejące
    absolutnie nic z elektroniki w Telpodzie, który zresztą też padł trupem.
    Wiem jak świetne było jego zawieszenie, zwłaszcza tylnej osi :-)))))))
    Wiem też jak świetne były hamulce, z którymi trzeba było jeździć
    jakoś co 2-3 miesiące do mechanika bo się zapiekały... Wiem też jakiej
    jakości była blacha i to super nadwozie zaprojektowane tak, że drzwi
    po dwu latach zaczynały gnić od spodu od piasku i kamyków z drogi
    podnoszonych przez przednie koła... Wiem też jak sie to auto bujało na
    zakrętach jak stara łajba i wiem też jakie miało szałowe przyspieszenie.
    I wiesz co? Wymieniłbym go na 10 lat starszą toyotę w mgnieniu oka.

    Ale po tym przykładzie już wiem dlaczego nigdy Ci się nie spodoba iPhone
    :-)))

  • 84. Data: 2011-08-27 15:07:45
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Pszemol* w wiadomości news:j3ado6.4ro.0@poczta.onet.pl napisał(a):
    > Wiesz czemu? Bo w Polce jest moda na osikiwanie iPhone.
    > Kto chciałby mieć telefon który nosi przezwisko "gejfon" nawet za
    > złotówkę?

    Taaa, a szajsung to już takie miłe określenie.

    > Który wyrób Samsunga masz na myśli? Chętnie go sobie obejrzę...

    Ujmę to tak, pradwopodobnie go nie obejrzysz bo będzie zakazany :-)

> [...]
    > zakrętach jak stara łajba i wiem też jakie miało szałowe przyspieszenie.
    > I wiesz co? Wymieniłbym go na 10 lat starszą toyotę w mgnieniu oka.

    O, światełko w tunelu, aż sam w to nie wierzę...
    Polonez był gówniany, pozostał mi do niego jednak sentyment, tyle że ja
    dostrzegałem wady swojego auta i powyżej przedstawionych zalet nie
    konfrontowałem z z konkurencją która i tak była lepsza... a co do Twoich
    przejść z Poldkiem to niemal traumatyczne :-)

    > Ale po tym przykładzie już wiem dlaczego nigdy Ci się nie spodoba iPhone
    > :-)))

    Sam iPhone mi się podoba, ale biorąc pod uwagę co dziś jest na rynku tego
    wyrobu nie nazwę "naj".

    Pozdr

  • 85. Data: 2011-08-27 15:29:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Taaa, a szajsung to już takie miłe określenie.

    Nie ma takiego ładunku negatywnych emocji jakie niesie ze sobą
    w konserwatywnej Polsce gejfon. Wybacz, ale nie ma porównania :-)
    Być uznany za geja w fundamentalistycznej moherowo-beretowej
    Polsce to jest praktycznie wyrok śmierci...

    > Ujmę to tak, pradwopodobnie go nie obejrzysz bo będzie zakazany :-)

    Nie wygłupiaj się. Poważnie pytam. Bardzo sobie cenię wyroby Samsunga.
    Kupiłem niedawno ich telewizor UN46D7000. Taki sam tylko z większym
    ekranem kupiłem przyjacielowi do jego domu: UN60D7000 i bardzo jestem
    z nich zadowolony. Kupiliśmy też sobie do kompletu ich Home Theaters:
    HT-D5500 z głośnikami. Mam też monitor Samsunga w swoim domowym
    komputerze: SuncMaster 203B i również jestem z niego bardzo zadowolony.
    Działa bez zastrzeżeń już wiele lat i nie zamierzam go na nic wymieniać mimo
    iż dzisiaj monitory komputerowe z większym ekranem są tanie jak barszcz...

    To świetna firma koreańska i chętnie obejrzę ich konkurencję iPhone.

    > Sam iPhone mi się podoba, ale biorąc pod uwagę co dziś jest na
    > rynku tego wyrobu nie nazwę "naj".

    Tym bardziej jestem zainteresowany tym jaki telefon Samsunga
    uważasz za lepszy od iPhone i według jakiego kryterium lepszym.

  • 86. Data: 2011-08-27 15:41:57
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>

    On 27.08.2011 17:29, Pszemol wrote:
> [...]
    > Być uznany za geja w fundamentalistycznej moherowo-beretowej
    > Polsce to jest praktycznie wyrok śmierci...

    Popłacz się. Potem obejrzyj sobie w swoim kinie domowym hit o pedałach z
    Holywood.

    --
    Z cyklu "Uroki demokracji", czyli pytania i odpowiedzi w teledurniejach:
    - Jak długo trwała wojna sześciodniowa między Izraelem a Egiptem?

  • 87. Data: 2011-08-27 16:03:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Piotr Hosowicz" <a...@o...pl> wrote in message

    > Popłacz się.
    > Potem obejrzyj sobie w swoim kinie domowym hit o pedałach z Holywood.

    Nikt tu nie płacze. Oceniamy tylko ładunek emocjonalny jakim
    obciążone są różne przezwiska telefonów i co z tego wynika...

    I nie rozumiem o co Ci chodzi z tym hitem o pedałach z Hollywood.
    Czyżbym miał przyjemność z reprezentantem moherowo-beretowej
    bojówki fundamentalistycznej?? :-)

  • 88. Data: 2011-08-27 16:05:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

  • 89. Data: 2011-08-27 16:13:52
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > To gdzie pojechał że tam nie ma sklepu Apple gdzie wymieniliby
    > mu iPhone na gwarancji? Do Kazachstanu czy na Ukrainę?

    A Ty masz pojecie jak dziala gwarancja?

  • 90. Data: 2011-08-27 16:15:34
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Przembo" <x...@x...xx> wrote in message

    > Wiesz czemu? Bo w Polce jest moda na osikiwanie iPhone.

    Przed chwila byla bieda, moze zastanow sie.