    From: "Przembo" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Steve odchodzi!
    Date: Sat, 27 Aug 2011 16:24:06 +0200

    *Pszemol* w wiadomości news:j3aan4.73k.0@poczta.onet.pl napisał(a):
    > Pytałem o to gdzie ten Apple poniósł tak spektakularną klęskę...
    > Nie sprzedaje się w Polsce- to wiemy, bo Polaków nie stać.

    Amerykanów też nie stać skoro jeszcze wszystkich egzemplarzy nie wykupili i
    muszą agresywnie walczyć na starym kontynencie.

    A co do argumentu "Polaków nie stać" to jesteś na prawdę żałosny powtarzając
    to niemal w każdym poście. W firmie na kilkadziesiąt abonamentów przy
    przedłużaniu umowy nie ma ani jegnego iPhone 4... a kosztują całe 1zł, w
    moim planie taryfowym ten telefon też kosztuje 1zł, a w wersji bez smoka
    24zł. Wśród moich najbliższych znajomych też praktycznie iPhone nie ma. Są
    po prostu lepsze telefony, albo inaczej są telefony w których masz o wiele
    więcej możliwośći nie poblokowanych przez stwórcę.

    > Próbuję zrozumieć silnie emocjonalny fanatyzm anty-iPhone na polskich
    > grupach którego nie obserwuję na angielskojęzycznych grupach...
    > Obiektywizm polega właśnie na tym że widzi się i wady i zalety.
    > Jeśli widzicie same tylko wady i brak zalet to jesteście fanatykami.

    Ale co mi po zaletach iPhone 4 jak znajde je w wyrobie choćby Samsunga, a
    dodatkowo dostane telefon który ma większe możliwości?

    Siedzisz na grupie motoryzacyjnej to polecę pewnym przykładem, masz polskie
    autko które ma nadwozie zaprojektowane dla znanej i cenionej marki,
    niezwykle bezepieczne tak że gromiło auta nawet o 2 dekady młodsze w testach
    zderzeniowych, miało najlepsze możliwe zaiweszenie przedniej osi, układ
    dwuwahaczowy a nie kolumna McPhersona dla biedoty, 2 dekady temu
    elektroniczny zapłon, a nie jak wiele zachodnich i japońskich aut na
    przełomie wieku kopułka, palec i tego typu kwiatki... Wiele Toyot, Hond Opli
    10 lat temu do pięt nie dorastała Polonezowi, a to jednak jego produkcję
    zakończono, a auto analizując pewne szczegóły było najlepsze na świecie,
    wyprzedzało na długo swoją epokę, czyż nie?

    Pozdr