    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Steve odchodzi!
    Date: Sat, 27 Aug 2011 09:35:02 -0500

    "Przembo" <x...@x...xx> wrote in message
    news:j3aulj$dki$1@news.onet.pl...

> [...]
    > i muszą agresywnie walczyć na starym kontynencie.
    >
    > A co do argumentu "Polaków nie stać" to jesteś na prawdę żałosny
    > powtarzając to niemal w każdym poście. W firmie na kilkadziesiąt
    > abonamentów przy przedłużaniu umowy nie ma ani jegnego iPhone 4... a
    > kosztują całe 1zł, w moim planie taryfowym ten telefon też kosztuje 1zł, a
    > w wersji bez smoka 24zł. Wśród moich najbliższych znajomych też
    > praktycznie iPhone nie ma. Są po prostu lepsze telefony, albo inaczej są
    > telefony w których masz o wiele więcej możliwośći nie poblokowanych przez

    Wiesz czemu? Bo w Polce jest moda na osikiwanie iPhone.
    Kto chciałby mieć telefon który nosi przezwisko "gejfon" nawet za złotówkę?

    > Ale co mi po zaletach iPhone 4 jak znajde je w wyrobie choćby Samsunga,
    > a dodatkowo dostane telefon który ma większe możliwości?

    Który wyrób Samsunga masz na myśli? Chętnie go sobie obejrzę...

> [...]
    > marki, niezwykle bezepieczne tak że gromiło auta nawet o 2 dekady młodsze
    > w testach zderzeniowych, miało najlepsze możliwe zaiweszenie przedniej
    > osi, układ dwuwahaczowy a nie kolumna McPhersona dla biedoty, 2 dekady
    > temu elektroniczny zapłon, a nie jak wiele zachodnich i japońskich aut na
    > przełomie wieku kopułka, palec i tego typu kwiatki... Wiele Toyot, Hond
    > Opli 10 lat temu do pięt nie dorastała Polonezowi, a to jednak jego
    > produkcję zakończono, a auto analizując pewne szczegóły było najlepsze na
    > świecie, wyprzedzało na długo swoją epokę, czyż nie?

    Tak się składa że mieszkałem w Polsce i jeździłem 5 lat polonezem.
    Wiem jakie dziadostwo i wiem jak często było trzeba wymieniać
    te super elektroniczne zapłony robione przez baby nierozumiejące
    absolutnie nic z elektroniki w Telpodzie, który zresztą też padł trupem.
    Wiem jak świetne było jego zawieszenie, zwłaszcza tylnej osi :-)))))))
    Wiem też jak świetne były hamulce, z którymi trzeba było jeździć
    jakoś co 2-3 miesiące do mechanika bo się zapiekały... Wiem też jakiej
    jakości była blacha i to super nadwozie zaprojektowane tak, że drzwi
    po dwu latach zaczynały gnić od spodu od piasku i kamyków z drogi
    podnoszonych przez przednie koła... Wiem też jak sie to auto bujało na
    zakrętach jak stara łajba i wiem też jakie miało szałowe przyspieszenie.
    I wiesz co? Wymieniłbym go na 10 lat starszą toyotę w mgnieniu oka.

    Ale po tym przykładzie już wiem dlaczego nigdy Ci się nie spodoba iPhone
    :-)))