    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Steve odchodzi!
    Date: Sat, 27 Aug 2011 09:16:31 -0500

    "ALEX" <c...@g...pl> wrote in message
    news:j39b31$8uc$1@inews.gazeta.pl...

    > Jak upadnie to medrkuj, na razie istnieje i ma się dobrze.

    Istnieje, ale czy ma się dobrze to bym nie powiedział...
    Nokia jest w poważnych kłopotach, miota się nie mogąc wybrać
    przyszłości dla swoich telefonów. Developerom robią zamieszanie
    w głowie bo nie wiadomo co będzie za rok, dwa... Nie wróży to
    niczego dla firmy na przyszłość. Ciekawe że tego nie zauważasz.