    From: "Przembo" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Steve odchodzi!
    Date: Sat, 27 Aug 2011 17:07:45 +0200

    *Pszemol* w wiadomości news:j3ado6.4ro.0@poczta.onet.pl napisał(a):
    > Wiesz czemu? Bo w Polce jest moda na osikiwanie iPhone.
    > Kto chciałby mieć telefon który nosi przezwisko "gejfon" nawet za
    > złotówkę?

    Taaa, a szajsung to już takie miłe określenie.

    > Który wyrób Samsunga masz na myśli? Chętnie go sobie obejrzę...

    Ujmę to tak, pradwopodobnie go nie obejrzysz bo będzie zakazany :-)

> [...]
    > Wiem jak świetne było jego zawieszenie, zwłaszcza tylnej osi :-)))))))
    > Wiem też jak świetne były hamulce, z którymi trzeba było jeździć
    > jakoś co 2-3 miesiące do mechanika bo się zapiekały... Wiem też jakiej
    > jakości była blacha i to super nadwozie zaprojektowane tak, że drzwi
    > po dwu latach zaczynały gnić od spodu od piasku i kamyków z drogi
    > podnoszonych przez przednie koła... Wiem też jak sie to auto bujało na
    > zakrętach jak stara łajba i wiem też jakie miało szałowe przyspieszenie.
    > I wiesz co? Wymieniłbym go na 10 lat starszą toyotę w mgnieniu oka.

    O, światełko w tunelu, aż sam w to nie wierzę...
    Polonez był gówniany, pozostał mi do niego jednak sentyment, tyle że ja
    dostrzegałem wady swojego auta i powyżej przedstawionych zalet nie
    konfrontowałem z z konkurencją która i tak była lepsza... a co do Twoich
    przejść z Poldkiem to niemal traumatyczne :-)

    > Ale po tym przykładzie już wiem dlaczego nigdy Ci się nie spodoba iPhone
    > :-)))

    Sam iPhone mi się podoba, ale biorąc pod uwagę co dziś jest na rynku tego
    wyrobu nie nazwę "naj".

    Pozdr