  • 521. Data: 2011-09-01 01:23:18
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "John Kołalsky" <j...@k...invalid> wrote in message
    news:j3m87c$a94$1@mx1.internetia.pl...
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > A to nie jest do zabawy czasem ? Że robisz sobie jakieś zdjęcie telefonem
    > bo akurat nie masz pod ręką pełnowartościowego aparatu, ale by oglądać na
    > telewizorze używasz jednak pełnowartościowego aparatu.

    Nie, nie dla zabawy. I nie ma żadnych problemów z oglądaniem zdjęć
    z iPhone na dużym telewizorze LCD. Jakość jest bardzo dobra, porównywalna
    do pełnowartościowych aparatów kompaktowych sprzedawanych dziś jako
    osobne urządzenia.

  • 522. Data: 2011-09-01 01:23:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Archiwum tysiący fotek nie trzyma się na smartfonie.

    Jak się nie trzyma skoro się trzyma? Ja trzymam.

    Może dlatego, że nie miałeś iPhone? :-)

  • 523. Data: 2011-09-01 01:26:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No to chyba nie kosztowalo majatku.

    Przedłużenie fujary o 150 koni jest jak widać bezcenne :-)

  • 524. Data: 2011-09-01 01:28:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Kto zauważono, z ciekawości? Bo pracując w branży
    > komputerowej zauważam wręcz coś przeciwnego :P

    Może dlatego że pracując w branży komputerowej nie stykasz
    się ze statystycznie neutralną bazą użytkowników laptopów?

    > Wiadomo, robi dla ogłupiałych wyznawców. Less for more.

    Andrzeju, nikt takiego eksperta jak Ty nie będzie zmuszał do
    kupienia Macbook Air... to komputer nie dla Ciebie. Nie musisz
    się już tak straszliwie przed nim wzbraniać. :-)

  • 525. Data: 2011-09-01 01:31:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kakmar" <k...@g...com> wrote in message
    > We wszystkich moich laptopach, dodawałem/wymieniałem pamięć, prawie we
    > wszystkich dyski, Wyjątek to wredne 1.8" z X41. Wymieniłem kilka kart
    > miniPCI
    > na nowsze z obsługą nowych standardów sieci itp. Do wszystkich kupowałem
    > dodatkowe baterie. Bez względu ile pracuje na oryginale.

    I sądzisz że jesteś statystycznie typowym użytkownikiem laptopa?

    > Po prostu jak
    > ktoś nie siedzi ciągle przy biurku to jest wygodniej/pewniej mieć 2.
    > Podobnie jak wygodnie jest mieć matową matrycę, 3 przyciski "myszy" i
    > trackpointa.

    Tobie jest wygodniej. Innemu może nie być wygodniej.

    > Praktyczne jest zamknięcie laptopa z blokadą, i taki kształt
    > pokrywki z ekranem gdzie nie ma możliwości żeby wsadzić
    > coś przypadkiem między klawiaturę a ekran.

    Coś nie tak z tym kształtem w MacBook Air?

    > Podobnie oświetlenie klawiatury też się przydaje.

    Jest w Macbook Air.

    > A obudowa, musi być sztywna i jest, w dodatku jest "ogumowana" i przez to
    > wygodna w przenoszeniu, dodatkowo zalanie klawiatury kawą(czy czym innym
    > byle nie klejącym się) nie powoduje zgonu sprzętu, a nie raz zdarzyło się.
    > Po klejącym się trzeba było wymienić tylko klawiaturę.

    W Macbook Air nie da się wymienić klawiatury?

    > Ogólnie sprzęt ma być wygodny praktyczny i odporny na zwykłe codzienne
    > złe traktowanie i drobne wypadki.

    Dokładnie. Z tym że dla każdego z nas co innego jest wygodne,
    co innego praktyczne i każdy z nas ma inne codzienne traktowanie.
    Na szczęście jest dużo różnych laptopów na rynku i każdy sobie
    może coś wybrać dla siebie.

  • 526. Data: 2011-09-01 03:27:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Interpteruję wprost to, co napisałeś. Wynajmij zawodowego rzecznika
    > prasowego, który będzie tłumaczył że chciałeś powiedziec coś zupełnie
    > innego.

    Interpretujesz najwyraźniej FRAGMENT tego co napisałem.
    Fragment jaki zacytował Ci Tomasz. On odpowiadał na dłuższą
    wypowiedź gdzie poza wagą napisałem znacznie więcej o laptopie.
    Nie jest potrzebny zawodowy rzecznik prasowy - wystarczy umieć
    czytać...

    > To nie jest konkurencja.

    Dlaczego tak uważasz?

    files/detailed_specs/portege_R700-S1332W.pdf

    > Żadna wymówka. To fakt.

    Faktem jest to, że sprzęt do pracy również może błyszczeć w towarzystwie.

    > Bo w pracy przydaje się stacja dokująca, bo w pracy przydają się porty
    > (a nie port) USB. Bo w pracy wygląd nie ma większego znaczenia i jest
    > drugorzędną cechą w stosunku do funkcjonalności.

    W Twojej pracy - być może. W mojej - niekoniecznie.

    > Dawne Portege ważyły poniżej kilograma i oferowały nieco jedynie mniejszą
    > niż większe maszyny. To było wtedy, kiedy Steve jeszcze nawet w planach
    > Aira nie miał.

    Nieco jedynie mniejszą co?

    > Kalibratorem, misiu.

    Misiu?

    > Tak, tylko jak wiadomo, Steve podawał grubość w najcieńszym miejscu,
    > dyskretnie milcząc o wymiarach tam, gdzie było najgrubiej :P
    > Toshiba nie musiała tak reklamować swojego produktu :)

    Steve podał uczciwie oba rozmiary.

    > Z pominięciem kontrolera SATA? Może telepatycznie w takim razie? Bo póki
    > co, obawiam się, że dysk SSD Aira jednak ma zwykłe połączenie SATA - co
    > najwyżej ze złączem w wersji mini.
    >
    > http://www.storagereview.com/apple_macbook_air_july2
    011_ssd_dissected

    Czuję się wprowadzony w błąd przez jakiś artykuł jaki czytałem o integracji
    pamięci flash z płytą główną z pominięciem kontrolera SATA i zwiększonej
    przepustowości jaka z tego wynika...

    > Pomijam już ten drobiazg, że w ofercie innych producentów są dyski SSD
    > ponad trzykrotnie szybsze.

    Czy reszta zestawu jest porównywalna?

    > A jak się popsuje to kupić następny, wiem. Bo jakby dysk był wlutowany, to
    > bez wymiany komputera nie da rady, a tak Steve więcej na swoim baranie
    > zarobi :)

    Nie wszyscy ludzie kierują się wyłącznie rachunkiem ekonomicznym.

    Nie rozumiem.

  • 527. Data: 2011-09-01 05:42:26
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-09-01 03:23, Pszemol pisze:
    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Jak się nie trzyma skoro się trzyma? Ja trzymam.

    da sie zrobic to co chcesz
    system taguje zdjecia, inny program je rozrzuca po mapie na swiecie
    czy galeria bedzie podzielona na podkatalogi, daty, czy miejsce
    zrobienia - to nikogo nie dziwi - bo to nie jest funkcja smartfonu tylko
    programu, ktory to obsluguje.

    Nawet jesli Galeria oryginalna nie ma tej funkcjonalnosci, to ta ceche
    zapewniaja inne programy, ktore doinstalujesz sonie

    To tak jakbym sie Ciebie zapytal: czy iPhone potrafi segregowac zdjecia
    tematycznie? Np. pokazuje tylko te zdjecia na ktorych sa albo same
    osoby, albo krajobrazy, albo budynki?
    Moj maly kompakcij Fuju ma taka funkcje ma to iPhone?

    A teraz do rzaczy:
    Wroc do poczatkow o czym zaczynala sie da cala dyskusja:
    o ile w/w sa programami, ktore mozesz dograc zwiekszajac funkcjonalnosc
    uzytkowa, to iPhone wyroznia sie tym, ze do niego nie dograsz:
    - rozmow wideo po UMTS
    - potwierdzen SMS'a
    - wysylki plikow po BT
    - .... (tu sobie znajdz te cechy ktore w watku zostaly Ci przytoczone)

    po system nie uzwglanie takiej implementacji - a moze jest to
    ograniczone wlasnie sprzetowo (patrz brak mmms'ow czy nagran video w
    poprzednich generacjach iPhone'ow)

    Tak samo jak np. radio - dlaczego nie mozesz posluchac radia w swoim
    iPhonie (najprostrzy telefon z MM za 100pln ma taka funkcje - dlaczego
    nie ma tego wypasny smartfon za 3000pln ?)

    Tylko mi nie mow (tak jak z videorozmowami po skypie), ze sluchasz radia
    przez internet, lub nie potrzebujesz tej funkcji.

    > Może dlatego, że nie miałeś iPhone? :-)

    moze dlatego, ze nie miales nigdy normalnego aparatu fotograficznego?
    (juz nie mowie o lustrzance - ale nawet dobrego kompaktu z nieplatikowym
    szkielkiem ?)

    Mowisz tak jak wiekzosc osob, ktora nie wie nic o aspektach fotografii,
    zasadach optyki - ba ktora nigdy nie robila zdjec lepszym aparatem i
    dlatego nie umie zauwazyc roznic.
    Gwarantuje Ci, ze jesli zaczniesz robic zdjecia czyms lepszym od iPhona
    - to zaczniesz inaczej patrzec na zdjecia z tego aparatu z fatalnymi
    artefaktami, znieksztalceniami, nienaturalnymi (podbitymi) kolorami,
    brakiem GO, kiepskim bukech'em (ba nawet brakiem - no bo jak nie ma GO), etc

    Aparaty foto w komorkach sa po to tylko bys mogl zrobic zdjecie gdy
    jestes w jakies sytuacji a nie masz przy sobie _normalnego_ aparatu -
    awaryjnie, ew. zdjeciach czegos co jest nieistotne - chcesz miec
    utrwalone i sobie i nie zalezy Ci specjalnie na jakosci ale na
    utrwaleniu sytuacji. Marketoidzi twierdza inaczej wmawiajac, ze
    fotografia to megapiksele a nie optyka i wielkosc matrycy.

    Natomiast Ty twierdzisz, ze uzywasz iPhone'a jako aparatu foto - po tych
    slowach - jak i po calym tym watku - nie ma sensu chyba z Toba
    dyskutowac - bo nawet nie potrafisz skorzystac z niektorych rad (nie
    przytykow), ktore tutaj byly przytoczone.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 528. Data: 2011-09-01 06:00:39
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Ee... to była pomyłka, myślałem że odpowiadam
    > na inny post Ghosta ale coś źle kliknąłem...
    > Ghost jest skończony cham i jego odzywek już

    Sobie Ghostem zaklamanej geby nie wycieraj.

  • 529. Data: 2011-09-01 06:01:27
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > To Twoje chamstwo, to z domu wyniosłeś czy wychowywała Cię ulica?

    Kontynuuj, chamie.

  • 530. Data: 2011-09-01 06:03:08
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Jak sobie sam poszukam, to skąd będę wiedział że patrzę na te,
    > o których Ty mówiłeś? Pokaż mi linki do tych, które Ty widziałeś.

    > Dwa telefony mogą mieć IDENTYCZNE rozmiary a nie muszą być
    > podobne, tymczasem podobne mogą być gdy różnią się rozmiarami.
    > Miałeś w szkole matematykę? Czy wiesz co to są podobne trójkąty?

    I tylko dla wygody sedziow by sie czasem nie pomylili apple zrownalo
    rozmiary.