    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Steve odchodzi!
    Date: Wed, 31 Aug 2011 22:27:12 -0500
    <j38d9g$c41$1@inews.gazeta.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j38jur$ieb$1@news.dialog.net.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j38vpr$gip$1@mx1.internetia.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j392im$5ca$1@mx1.internetia.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j3afgh$8se$1@mx1.internetia.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j3bpip$41p$1@inews.gazeta.pl>
    <1ncfqeubjhyiz$.vsd3kwbb6b3z.dlg@40tude.net>
    <j...@p...onet.pl> <nosnpcqqrcbi$.ssty28nik21$.dlg@40tude.net>
    <j...@p...onet.pl>
    <19obg8mcka2mt$.1qpyqnrmo88ck.dlg@40tude.net>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message
    news:19obg8mcka2mt$.1qpyqnrmo88ck.dlg@40tude.net...

    > Interpteruję wprost to, co napisałeś. Wynajmij zawodowego rzecznika
    > prasowego, który będzie tłumaczył że chciałeś powiedziec coś zupełnie
    > innego.

    Interpretujesz najwyraźniej FRAGMENT tego co napisałem.
    Fragment jaki zacytował Ci Tomasz. On odpowiadał na dłuższą
    wypowiedź gdzie poza wagą napisałem znacznie więcej o laptopie.
    Nie jest potrzebny zawodowy rzecznik prasowy - wystarczy umieć
    czytać...

    > To nie jest konkurencja.

    Dlaczego tak uważasz?

    files/detailed_specs/portege_R700-S1332W.pdf

    > Żadna wymówka. To fakt.

    Faktem jest to, że sprzęt do pracy również może błyszczeć w towarzystwie.

    > Bo w pracy przydaje się stacja dokująca, bo w pracy przydają się porty
    > (a nie port) USB. Bo w pracy wygląd nie ma większego znaczenia i jest
    > drugorzędną cechą w stosunku do funkcjonalności.

    W Twojej pracy - być może. W mojej - niekoniecznie.

    > Dawne Portege ważyły poniżej kilograma i oferowały nieco jedynie mniejszą
    > niż większe maszyny. To było wtedy, kiedy Steve jeszcze nawet w planach
    > Aira nie miał.

    Nieco jedynie mniejszą co?

    > Kalibratorem, misiu.

    Misiu?

    > Tak, tylko jak wiadomo, Steve podawał grubość w najcieńszym miejscu,
    > dyskretnie milcząc o wymiarach tam, gdzie było najgrubiej :P
    > Toshiba nie musiała tak reklamować swojego produktu :)

    Steve podał uczciwie oba rozmiary.

    > Z pominięciem kontrolera SATA? Może telepatycznie w takim razie? Bo póki
    > co, obawiam się, że dysk SSD Aira jednak ma zwykłe połączenie SATA - co
    > najwyżej ze złączem w wersji mini.
    >
    > http://www.storagereview.com/apple_macbook_air_july2
    011_ssd_dissected

    Czuję się wprowadzony w błąd przez jakiś artykuł jaki czytałem o integracji
    pamięci flash z płytą główną z pominięciem kontrolera SATA i zwiększonej
    przepustowości jaka z tego wynika...

    > Pomijam już ten drobiazg, że w ofercie innych producentów są dyski SSD
    > ponad trzykrotnie szybsze.

    Czy reszta zestawu jest porównywalna?

    > A jak się popsuje to kupić następny, wiem. Bo jakby dysk był wlutowany, to
    > bez wymiany komputera nie da rady, a tak Steve więcej na swoim baranie
    > zarobi :)

    Nie wszyscy ludzie kierują się wyłącznie rachunkiem ekonomicznym.

    Nie rozumiem.