    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Steve odchodzi!
    Date: Thu, 01 Sep 2011 07:42:26 +0200
    <j3aft0$a9b$1@mx1.internetia.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j3aulj$dki$1@news.onet.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j3b17e$ot5$1@news.onet.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j3cph2$uef$1@news.onet.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j3e7us$jmm$1@news.onet.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j3gcbp$ehq$1@inews.gazeta.pl> <j3gmej$niv$1@mx1.internetia.pl>
    <j...@p...onet.pl> <j3i3jm$34d$2@inews.gazeta.pl>
    <j...@p...onet.pl> <s...@4...net>
    <j...@p...onet.pl> <j3ll6g$al3$1@mx1.internetia.pl>
    <j...@p...onet.pl>
    <1tvlgtrt2pqv7$.1oniekkmzhrx4.dlg@40tude.net>
    <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-01 03:23, Pszemol pisze:
    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Jak się nie trzyma skoro się trzyma? Ja trzymam.

    da sie zrobic to co chcesz
    system taguje zdjecia, inny program je rozrzuca po mapie na swiecie
    czy galeria bedzie podzielona na podkatalogi, daty, czy miejsce
    zrobienia - to nikogo nie dziwi - bo to nie jest funkcja smartfonu tylko
    programu, ktory to obsluguje.

    Nawet jesli Galeria oryginalna nie ma tej funkcjonalnosci, to ta ceche
    zapewniaja inne programy, ktore doinstalujesz sonie

    To tak jakbym sie Ciebie zapytal: czy iPhone potrafi segregowac zdjecia
    tematycznie? Np. pokazuje tylko te zdjecia na ktorych sa albo same
    osoby, albo krajobrazy, albo budynki?
    Moj maly kompakcij Fuju ma taka funkcje ma to iPhone?

    A teraz do rzaczy:
    Wroc do poczatkow o czym zaczynala sie da cala dyskusja:
    o ile w/w sa programami, ktore mozesz dograc zwiekszajac funkcjonalnosc
    uzytkowa, to iPhone wyroznia sie tym, ze do niego nie dograsz:
    - rozmow wideo po UMTS
    - potwierdzen SMS'a
    - wysylki plikow po BT
    - .... (tu sobie znajdz te cechy ktore w watku zostaly Ci przytoczone)

    po system nie uzwglanie takiej implementacji - a moze jest to
    ograniczone wlasnie sprzetowo (patrz brak mmms'ow czy nagran video w
    poprzednich generacjach iPhone'ow)

    Tak samo jak np. radio - dlaczego nie mozesz posluchac radia w swoim
    iPhonie (najprostrzy telefon z MM za 100pln ma taka funkcje - dlaczego
    nie ma tego wypasny smartfon za 3000pln ?)

    Tylko mi nie mow (tak jak z videorozmowami po skypie), ze sluchasz radia
    przez internet, lub nie potrzebujesz tej funkcji.

    > Może dlatego, że nie miałeś iPhone? :-)

    moze dlatego, ze nie miales nigdy normalnego aparatu fotograficznego?
    (juz nie mowie o lustrzance - ale nawet dobrego kompaktu z nieplatikowym
    szkielkiem ?)

    Mowisz tak jak wiekzosc osob, ktora nie wie nic o aspektach fotografii,
    zasadach optyki - ba ktora nigdy nie robila zdjec lepszym aparatem i
    dlatego nie umie zauwazyc roznic.
    Gwarantuje Ci, ze jesli zaczniesz robic zdjecia czyms lepszym od iPhona
    - to zaczniesz inaczej patrzec na zdjecia z tego aparatu z fatalnymi
    artefaktami, znieksztalceniami, nienaturalnymi (podbitymi) kolorami,
    brakiem GO, kiepskim bukech'em (ba nawet brakiem - no bo jak nie ma GO), etc

    Aparaty foto w komorkach sa po to tylko bys mogl zrobic zdjecie gdy
    jestes w jakies sytuacji a nie masz przy sobie _normalnego_ aparatu -
    awaryjnie, ew. zdjeciach czegos co jest nieistotne - chcesz miec
    utrwalone i sobie i nie zalezy Ci specjalnie na jakosci ale na
    utrwaleniu sytuacji. Marketoidzi twierdza inaczej wmawiajac, ze
    fotografia to megapiksele a nie optyka i wielkosc matrycy.

    Natomiast Ty twierdzisz, ze uzywasz iPhone'a jako aparatu foto - po tych
    slowach - jak i po calym tym watku - nie ma sensu chyba z Toba
    dyskutowac - bo nawet nie potrafisz skorzystac z niektorych rad (nie
    przytykow), ktore tutaj byly przytoczone.

    --
    pozdr
    Adam (AL)