    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Steve odchodzi!
    Date: Wed, 31 Aug 2011 20:31:56 -0500
    <j38d9g$c41$1@inews.gazeta.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j38jur$ieb$1@news.dialog.net.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j38vpr$gip$1@mx1.internetia.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j392im$5ca$1@mx1.internetia.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j3afgh$8se$1@mx1.internetia.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j3bpip$41p$1@inews.gazeta.pl>
    <1ncfqeubjhyiz$.vsd3kwbb6b3z.dlg@40tude.net>
    <j...@p...onet.pl> <nosnpcqqrcbi$.ssty28nik21$.dlg@40tude.net>
    <j3d5l8$bhp$1@mx1.internetia.pl> <j...@p...onet.pl>
    <didpuvn75ggm$.tgfe9uxy589r$.dlg@40tude.net> <j3ft3n$7d9$1@news.onet.pl>

    "kakmar" <k...@g...com> wrote in message
    news:j3ft3n$7d9$1@news.onet.pl...
    > We wszystkich moich laptopach, dodawałem/wymieniałem pamięć, prawie we
    > wszystkich dyski, Wyjątek to wredne 1.8" z X41. Wymieniłem kilka kart
    > miniPCI
    > na nowsze z obsługą nowych standardów sieci itp. Do wszystkich kupowałem
    > dodatkowe baterie. Bez względu ile pracuje na oryginale.

    I sądzisz że jesteś statystycznie typowym użytkownikiem laptopa?

    > Po prostu jak
    > ktoś nie siedzi ciągle przy biurku to jest wygodniej/pewniej mieć 2.
    > Podobnie jak wygodnie jest mieć matową matrycę, 3 przyciski "myszy" i
    > trackpointa.

    Tobie jest wygodniej. Innemu może nie być wygodniej.

    > Praktyczne jest zamknięcie laptopa z blokadą, i taki kształt
    > pokrywki z ekranem gdzie nie ma możliwości żeby wsadzić
    > coś przypadkiem między klawiaturę a ekran.

    Coś nie tak z tym kształtem w MacBook Air?

    > Podobnie oświetlenie klawiatury też się przydaje.

    Jest w Macbook Air.

    > A obudowa, musi być sztywna i jest, w dodatku jest "ogumowana" i przez to
    > wygodna w przenoszeniu, dodatkowo zalanie klawiatury kawą(czy czym innym
    > byle nie klejącym się) nie powoduje zgonu sprzętu, a nie raz zdarzyło się.
    > Po klejącym się trzeba było wymienić tylko klawiaturę.

    W Macbook Air nie da się wymienić klawiatury?

    > Ogólnie sprzęt ma być wygodny praktyczny i odporny na zwykłe codzienne
    > złe traktowanie i drobne wypadki.

    Dokładnie. Z tym że dla każdego z nas co innego jest wygodne,
    co innego praktyczne i każdy z nas ma inne codzienne traktowanie.
    Na szczęście jest dużo różnych laptopów na rynku i każdy sobie
    może coś wybrać dla siebie.