    From: Krystek <s...@k...art.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Steve odchodzi!
    Date: Fri, 02 Sep 2011 19:55:16 +0200
    <j38ah8$343$2@inews.gazeta.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j38ujm$428$1@inews.gazeta.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j390up$avr$1@inews.gazeta.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j3aft0$a9b$1@mx1.internetia.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j3aulj$dki$1@news.onet.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j3b17e$ot5$1@news.onet.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j3cph2$uef$1@news.onet.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j3e7us$jmm$1@news.onet.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j3gcbp$ehq$1@inews.gazeta.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j3i4g5$646$1@inews.gazeta.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j3qqoe$dsh$2@node2.news.atman.pl> <j...@p...onet.pl>

    2011-09-02 17:56, Pszemol wysłał(a) wiadomość:
    > "Krystek" <s...@k...art.pl> wrote in message

    > No nie jest do zbicia, bo to subiektywna ocena...
    > Taka mniej więcej jak ocena "przyzwoitości" zdjęć z Nokii
    > przez Ciebie, fanboya Nokii.

    Hey, fanboyu iPhone'a: przeczytałeś dyskusję o zdjęciach z telefonów? To
    nie ja napisałem w M-ID: <j...@p...onet.pl>

    > 2011-09-01 03:23, Pszemol wysłał(a) wiadomość:

    O jakości zdjęć z telefonów Nokii napisałem tylko tyle, że (cytuję):
    "(...) zdjęcia były przyzwoitej (nie rewelacyjnej, tylko przyzwoitej, bo
    zachwycać się nie ma czym) jakości." Były porównywalnej, choć nieco
    gorszej jakości od tych, do których link był wrzucone na grupę (dla
    przypomnienia) -
    <http://www.mgsm.pl/pl/katalog/apple/iphone416gb/zdj
    ecia/Apple_iPhone_4_16GB.html>

    Swoją drogą, to słabo, że najnowszy produkt flagowy Apple'a jeśli chodzi
    o smartfony, telefon nowszy od wzmiankowanych w innym posćie Nokii
    (miałem też do czynienia z aparatem w Sony Ericsson K750i oraz w
    SAMSUNG-u sliderze i szału nie ma. Slidera używa moja rodzicielka - szum
    w czystej postaci.) o dwie generacje (kilka lat różnicy) robi ledwo
    porównywalne zdjęcia.

    I ani tych z Nokii, której jak twierdzisz jestem fanboyem (bo oczywiście
    można być tylko fanboyem iPhone'a - wszystko inne to gówno), ani tych z
    iPhone zdjęć nie nazwałbym rewelacyjnymi. Ale to Ty pisałeś, że iPhone
    robi lepsze zdjęcia niż fotograficzna "małpka", nie ja.

    Nokii N8 czy N9, a także SAMSUNG-a Galaxy SII czy nowszych HTC nie
    miałem w ręku, więc ciężko mi się wypowiadać na temat jakości zdjęć z
    tych komórek, tudzież smartfonów. Dyskutuję tylko na temat tego co
    widziałem, co mam na dysku (fotografie zrobione kilkoma różnymi
    telefonami komórkowymi) oraz to, co zaprezentowali pmtg-owicze w linkach
    w temacie zdjęć z iPhone'a.

    Napisałem w innym poście: aparat foto w telefonie czy smartfonie to dla
    mnie nie jest priorytet. Ale jak ktoś pisze, że iPhone robi lepsze
    zdjęcia, niż kompaktowy cyfrowy aparat foto...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/