  • Data: 2011-09-02 17:51:38
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 02.09.2011 Waldek Godel <n...@y...org> napisał/a:

    > Zależy jak patrzeć. Takie jak N8 powodują, że nie ma się już problemu typu
    > "czy nosić z sobą małpkę", dosyć ważne też ostatnio jest kręcenie filmów.
    > A te kręci zdecydowanie lepsze niż większość kamer sprzed kilku lat, nie
    > tylko VHS czy SVHS ale nawet Hi8 czy sporo miniDV

    Dokładnie, to co jest teraz dostępne na rynku w telefonach, zadziwia
    jakością. Mimo że przez optykę, a właściwie jej brak, zastosowanie tych
    aparatów jest bardzo ograniczone. Patrząc jednak na zachodzące zmiany widać
    że postęp jest ogromny. Całkiem szybki AF i 720p jest już właściwie
    standardem, i to na mnie robi wrażenie z perspektywy ostatnich lat.
    Jednak dopóki nie będzie optyki, albo czegoś nowego w zamian, to każdy
    compact za parę stówek... itd.

    --
    kakmaratgmaildotcom