  • Data: 2011-09-02 20:10:13
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "MaciekBabciaDobosz" <b...@j...org.pl> wrote in message
    news:20110902215345.335cdda4@babcia-workstation...

    > Po czym klient chwyci telefon w sposób w jaki jest przyzwyczajony i
    > zada pytanie czemu klient nie kontaktuje się z serwerem. I tłumacz
    > każdej osobie że ma trzymać telefon w jakiś wydumany sposób co i tak
    > nie gwarantuje poprawnej łączności. Dziękuję za taki buble. Wolę
    > zastrzeżenie w umowie zdejmujące ze mnie odpowiedzialność za błędy
    > producenta sprzętu i jasne powiedzenie że zalecam inną platformę dla
    > aplikacji a klient musi się liczyć z problemami które nie są moją winą.

    Już Ci pisałem wcześniej, że będziesz pierwszy który takie
    zastrzeżenie napisze w umowie :-)

    > O widzę że się obrażasz gdy Ci pokazałem że Twój ukochany gadżet jednak
    > nie jest tak idealny jak Twierdzisz.

    O czym Ty mówisz? Jakie obrażasz??? Nic mi nowego nie pokazałeś,
    wręcz przeciwnie - jestem zaskoczony że Ty cały czas mówiłeś o starym
    problemie z anteną jako o czymś nowym...

    > W sumie to tylko potwierdza że
    > jesteś wyznawcą tego gadżetu i nie potrafisz bezstronnie ocenić wad i
    > zalet jakiegoś rozwiązania bo podchodzisz do tego za emocjonalnie.

    Dla mnie to raczej daje świadectwo że od niedawna jesteś na tej
    grupie i nie czytałeś dyskusji z moim udziałem na temat tego
    problemu jaki miała tu miejsce ponad rok temu... i że na podstawie
    swoich braków w wiedzy o sprzęcie na którym ma działać Twój
    program zbyt wiele nieuzasadnionych wniosków wyciągasz....