    From: Waldek Godel <n...@y...org>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Steve odchodzi!
    Date: Mon, 29 Aug 2011 16:16:24 +0100
    <j38d9g$c41$1@inews.gazeta.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j38jur$ieb$1@news.dialog.net.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j38vpr$gip$1@mx1.internetia.pl> <s...@t...ceti.pl>
    <kcglks928f9u$.dlg@lepper.institute.com>
    <s...@t...ceti.pl>
    <1978pcmw75cfm$.r3jzz1a34hr2.dlg@40tude.net>
    <s...@t...ceti.pl>
    <1oegjfhu057m4$.dlg@lepper.institute.com>
    <s...@t...ceti.pl>
    <4e5b88a9$0$3488$65785112@news.neostrada.pl>
    <j3g880$2s1$1@inews.gazeta.pl> <j3g9r4$7iv$1@inews.gazeta.pl>

    Dnia Mon, 29 Aug 2011 17:05:15 +0200, AL napisał(a):

    > Ciekawe czy iPhone tak potrafi, czy jedynie ogranicza sie do zwyklego
    > hotspotu przekazujacego internet na inne urzadzenia (sprawdzilem - i to
    > na iPhone dziala dobrze) - bo to przeciez niepotrzebne.

    Nie potrafi, w systemie iOS w ogóle nie istnieje plik jako taki*. Są tylko
    zdjęcia i filmy nakręcone przez użytkownika kamerką. Można je wysłać przez
    MMS albo e-mail.
    Po włamaniu się do swojego własnego sprzętu, można doinstalować kilka
    hacków, które pozwolą przesyłać fotki i tego typu sprawy przez BT.

    * - niektóre programy mają obsługę plików, ale są to pliki tylko dla nich.
    Np. instalacja VLC playera pozwala wgrywać filmy z itunes, ale ani system
    nie widzi tych filmów, ani VLCplayer nie widzi filmików nagranych przez
    telefon. Ot, taka schizofrenia, nie wie lewica co robi prawica.
    Tam głęboko pod systemem oczywiście jest normalny linuxowy system plików i
    grzebiąc w nim z peceta można sporo rzeczy poprawić. Ale generalnie typowy
    wyznawca ma nie mieć do tego dostępu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam