  • Data: 2011-08-29 15:05:15
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-29 16:37, ToMasz pisze:

    > Ja jakoś nie potrzebuje hotspota zeby 2 telefony połączyć w jedną sieć
    > wifi. Potem na jednym uruchamiam serwer ftp - i transferuje co i jak
    > chcę. Właściwie to podstawowa metoda "przegrywania" mp3, fotek... Wy to
    > kablem robicie?

    to nie problem - laczysz te telefony ze soba po wifi jako adhoc.

    Ciekawe czy iPhone tak potrafi, czy jedynie ogranicza sie do zwyklego
    hotspotu przekazujacego internet na inne urzadzenia (sprawdzilem - i to
    na iPhone dziala dobrze) - bo to przeciez niepotrzebne.

    Nie twierdze, ze korzystam z tego nagminnie - ale jesli potrzebuje i mam
    taka mozliwosc - to milo wiedziec, ze moge i z tego skorzystac.

    --
    pozdr
    Adam (AL)