  • Data: 2011-08-29 15:08:02
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: Waldek Godel <n...@y...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 29 Aug 2011 16:53:52 +0200, AL napisał(a):

    > no slyszalem - ale czy to oznacza, ze taki elementy jak poczt a wtle,
    > komunikator, SIP, grupy dyskusyjne rowniez nie moga dzialac w tle non stop?

    Nie, nic nie może działać oprócz odtwarzacza muzyki. Tylko i wyłącznie.
    Wszystkie inne programy rejestrują się na jedynie słusznym serwerze jedynie
    słusznej firmy. Jak coś się dzieje - przychodzi e-mail albo ktoś dodał
    komentarz na fejsbuku, to jedynie słuszny serwer wysyła informację do
    telefonu, która jest pokazywana w kółeczku, a wierny wyznawca myśli, że to
    jego cudowny telefon sprawdza dla niego pocztę albo fejsbuka.
    W rzeczywistości wyświetla on tylko informację z serwera, a samo
    uaktualnienie informacji następuje w monecie otwarcia programu.
    Jedynie ściąganie maili jest wywoływane cyklicznie przez sam system.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan