  • Data: 2011-08-29 14:40:55
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-29 13:10, Jacek Osiecki pisze:

    > Jeśli ma mówić tak jak nokia, głosem syntezatora z lat 80 i czytając
    > po angielsku polskie nazwiska to ja dziękuję za takie udogodnienie.
    > Weź do ręki iphone'a, zobacz jak tam wygląda wybieranie głosowe
    > i w jaki sposób telefon interpretuje zapisy w książce adresowej...

    > Ależ ja wiem że S2 ma mnóstwo bardzo fajnych funkcji, niewykluczone że
    > o wielu z nich mogę w iPhone pomarzyć. Tylko że ja większość tego mam
    > już od niemal dwóch lat w starym iphone 3GS.

    ty wez sie obudz i zobacz jak wyglada to po stronie androida

    > I zakładam że pewnie da się go zintegrować jakimiś hackami by to Ivona
    > odczytywała nazwy kontaktów gdy dzwonią. A da się zrobić by dało się po
    > polsku powiedzieć "Władysław Brzęczyszczykiewicz" i telefon zadzwoni do
    > niego? Jeśli nie, to dziękuję - to znaczy że wybieranie głosowe nie
    > istnieje.

    > Może i się przydaje, ale też można spokojnie zastąpić - choćby wspomnianym
    > dropboxem.

    nie korzystales z dropboxa i pieprzysz glupoty.
    Dropbox nie zastepuje BT - to nie o to chodzi.

    > Jako linuksiarz flasha generalnie unikam - jeśli strona wymaga flasha, to
    > znaczy że jej twórca poszedł na łatwiznę bo wszystko spokojnie można uzyskać
    > JS bez używania tej kapryśnej kobyły.

    tak widzialem strony robione specjalnie pod iOS tylko w HTML i javie ( :D )

    > Może teraz jest inaczej, ale na wszystkich moich telefonach sprzed iphone'a
    > poczta była nieużywalna, www było ledwoużywalne.

    a moze nie umiales skonfigurowac?

    > Super, fajne funkcjonalności. Ilu ZU ich potrzebuje, choćby na PC?
    > A ilu ich potrzebuje dodatkowo na telefonie? Ile wynika z tego dodatkowych
    > problemów, konfiguracji, potencjalnych dziur? Pewnie, fajnie by było mieć
    > niektóre z tych rzeczy - ale dla większości osób nie są one artykułem
    > pierwszej potrzeby. A im więcej system potrafi, tym bardziej złożony jest
    > i tym prościej o błędy. Jobs miał rację w jednym - wyprodukował TELEFON,
    > a nie zastępstwo peceta ;) Owszem, daje trochę dodatkowych możliwości ale
    > bez szaleństw.

    w ten sposob tlumaczysz wszystko?
    W druga strone: ile osob potrzebuje w telefonie duzego ekranu,
    multitoucha, etc ?

    Jesli ma byc to smartfon to ma byc 'SMART', no nie?
    (jak na razie niczego nie potrzebujesz - wiec uwazam, ze smartfona tez
    nie potrzebujesz ;)

    > Tak jak pisałem - są rzeczy których brakuje. Sam zrobiłem JB bo uznałem
    > że niektórych funkcjonalności potrzebuję nawet kosztem potencjalnej
    > destabilizacji telefonu - gdyby się tego nie dało zrobić to pewnie bym się
    > nieco bardziej zastanawiał czy brać IP czy coś innego, ale pewnie i tak by
    > się na nim skończyło. Są rzeczy, których nawet JB nie rozwiąże (np.
    > nagrywanie rozmów) - trudno się mówi. Inna sprawa, że zapowiadany IOS5
    > likwiduje parę z wad dla których musiałem robić JB ;)

    a widzisz - jednak nie jest tak zle.
    Dostrzegasz jednak wady, ktorych mimo staran, rootowania, nie da sie
    nadal rozwiazac.
    Jak myslisz - jaki procent uzytkownikow iPhone'a jeilbreakuje swoje
    telefony?

    > A, i jedna sprawa: mam sobie iphone 3GS, dostałem go z IOS 3.1. Potem był
    > upgrade do 4.0, jakieś pośrednie, teraz będzie IOS5. Androidowcy często
    > są do końca życia uwiązani do jednej wersji softu z którą zakupili - chyba
    > że się będą doktoryzowali na różnych forach i kombinowali jak robić
    > upgrade'y zgodne z danym urządzeniem - tak jak to było przy windows mobile.

    eee - miesiac kupilem HTC Desire Z.
    Oryginalnie byl system 2.2.1
    Obecnie mam juz 2.3.
    System upgradowal sie bez podlaczenia do komputera (trwalo to ok 15min).
    Czy jablko tak umi ? (skoro sie juz tak mamy przekamarzac)

    --
    pozdr
    Adam (AL)