    From: Waldek Godel <n...@y...org>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Steve odchodzi!
    Date: Mon, 29 Aug 2011 13:49:31 +0100

    Dnia Mon, 29 Aug 2011 12:14:16 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > Obu grupom współczuję, bo "trochę" zbyt emocjonalnie podchodzą do czegoś tak
    > banalnego jak telefon/komputer :)

    > No i OK. Jobs jest zły, bo olał standard. Wolałbym żeby iphone obsługiwał te
    > wizytówki - ale też bez nich przeżyję.
    >
    > No i trudno. Najwyraźniej tym którzy używają iPhone, te dwa profile
    > wystarczają. Pewnie dla Ciebie to, że ktoś nie sprawdza na pierwszym miejscu
    > listy profili bluetooth obsługiwanych przez telefon automatycznie czyni
    > z niego fanboja apple - Twoje prawo mieć takie urojenia.

    Nie, fanboja Apple czyni właśnie takie podejście jak powyżej.
    Takie:
    - cześć chłopaki, kupcie sobie ajfona, jest najlepszy na świecie
    - nie jest najlepszy, są lepsze
    - jest najlepszy, mi się podoba najbardziej
    - ale nam się podobają inne, nie jest najlepszy
    - jest najlepszy, mi się podoba najbardziej
    - nie jest najlepszy, ma wady, dosyć poważne, przestań nas urabiać
    - mi nie przeszkadzają, jest najlepszy, wy macie urojenia, jesteście
    kibolami, macie klapki na oczach i jeszcze wmawiacie innym, że sa
    fanbojami.

    Taki schemat powtarza się 2007 roku. Niestety, również poległeś, jesteś
    niewolnikiem dosyć tandetnego schematu, wpadasz znikąd, wmawiasz ludziom,
    że coś jest najlepsze, bo tobie się podoba, podaną ci listę wad produktu
    ignorujesz, bo tobie nie przeszkadza, a inni mają urojenia.
    To jest chore, a nie to, że tobie się podoba jakiś produkt z ogryzkiem na
    obudowie. Za chwilę wylądujesz w KF połowy grupy, tak jak wszystkie
    poprzednie trolle spod znaku ogryzka. Bo to jest nudne aż do wyrzygania.

    > Za to mają inne wady. Najwyżej tym 100 milionom (według Ciebie wyznawców)
    > wady innych telefonów przeszkadzają bardziej niż wady iphone'a. Live with it.

    z przyjemnością.
    Jak tylko nie będą mnie próbowali ewangelizować w tak tandetny sposób jak
    ty - nie mam z tym żadnego problemu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan