    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Steve odchodzi!
    Date: Mon, 29 Aug 2011 11:21:44 +0000 (UTC)

    Dnia Mon, 29 Aug 2011 08:36:28 +0200, Ghost napisał(a):
    > Nie zauwazylem tego problemu.

    Może masz mniejsze wymagania. Mnie każdy kolejny telefon wkurzał
    powolnością, aż do czasu obejrzenia iPhone'a w działaniu.

    > Ale zdajesz sobie sprawe z tego, ze czlowiek potrafi racjonalizowac, a sporo
    > wyborow i tak jest emocjonalna?

    Nie podchodzę emocjonalnie do wyboru telefonu - chcę mieć po prostu wygodne
    urządzenie które jak najmniej będzie mi przeszkadzało w realizowaniu funkcji
    dla których je kupiłem. Ja wiem, że dla "antyfanbojów apla" każdy kto powie
    choćby jedno pochlebne słowo o iphone jest wyznawcą boskości Jobsa - ale to
    już ich prywatny problem :)

    Ja po prostu już byłem znużony kolejnym telefonem przy którym trzeba się
    było bawić w patchowanie, dociąganie zmodowanego softu, by osiągnąć w miarę
    sensowne działanie. iPhone jest prosty i po prostu działa spełniając
    podstawowe wymagania które są dla mnie istotne (szybkość reakcji, DOBRE
    wybieranie głosowe, dobry kalendarz i lista kontaków).

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944