  • Data: 2011-08-29 12:19:31
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 29 Aug 2011 11:12:59 +0100, Waldek Godel napisał(a):
    > Bo mając BT można komuś wyslać bezpłatnie, w zasadzie każdemu użytkownikowi
    > telefonu z BT.

    To dropbox jest płatny?

    > Mailem z telefonu kosztuje. Nawet jak ty masz pakiet internetowy, twój
    > odbiorca mieć nie musi.

    I oczywiście zniknąłeś wifi...

    > Co więcej - może nawet nie mieć maila skonfigurowanego. Nie każdy potrzebuje.

    Nie każdy potrzebuje też przesyłać po BT. Jeden będzie się nabijał z
    drugiego że nie ma BT, drugi z pierwszego że nie ma dropboxa, a trzeci że
    nie mogą skonfigurować IMAPa :)

    > A ty przemolujesz, oczekując od każdego, że będzie miał wszystko tak samo
    > jak ty, jedynie słuszne i koszerne. Otóż nie będzie miał - ludzie są różni,
    > mają różne potrzeby i różne gusta.

    Ja od nikogo niczego nie oczekuję. Po prostu tłumaczę, jak debilne jest
    założenie że każdy posiadacz iPhone'a to jest fanboj. Swoją drogą, agresja
    i zacietrzewienie antyfanbojów jest takie że nawet fanboje apple'a wysiadają :)

    > Po to właśnie wymyślono w cywilizowanym świecie standardy, żeby różne
    > produkty, spełniające różne gusta, mogły się bez problemu ze sobą łączyć.
    > I w zasadzie wszystkie telefony się w jakimś zakresie ze sobą łączą. Nie
    > licząc tych jedynie słusznych i koszernych.

    Tylko że jakimś cudem ci biedni uciśnieni ajfoniarze niespecjalnie płaczą
    nie móc przesyłać plików BT. Najwyraźniej da się to spokojnie czymś
    zastąpić. Tak samo jak niektórym wystarczy UMTS i nie będą płakali że ich
    telefony nie obsługują HSDPA, innym wystarczy wifi g mimo że istnieje dużo
    szybsze wifi n...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944