  • Data: 2011-08-29 11:27:51
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28.08.2011 Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> napisał/a:

    > Kto zauważono, z ciekawości? Bo pracując w branży komputerowej zauważam
    > wręcz coś przeciwnego :P

    No w apple zauważono, od zawsze userzy apple, pytają w serwisie ile kosztuje
    pamięć. Potem większość biega po okolicy szukając czegoś w normalniej cenie
    co z ich sprzętem zadziała. W efekcie pewnie mało który kupuje oryginalne.
    Ot i cała tajemnica.
    We wszystkich moich laptopach, dodawałem/wymieniałem pamięć, prawie we
    wszystkich dyski, Wyjątek to wredne 1.8" z X41. Wymieniłem kilka kart miniPCI
    na nowsze z obsługą nowych standardów sieci itp. Do wszystkich kupowałem
    dodatkowe baterie. Bez względu ile pracuje na oryginale. Po prostu jak
    ktoś nie siedzi ciągle przy biurku to jest wygodniej/pewniej mieć 2.
    Podobnie jak wygodnie jest mieć matową matrycę, 3 przyciski "myszy" i
    trackpointa. Praktyczne jest zamknięcie laptopa z blokadą, i taki kształt
    pokrywki z ekranem gdzie nie ma możliwości żeby wsadzić coś przypadkiem między
    klawiaturę a ekran. Podobnie oświetlenie klawiatury też się przydaje.
    A obudowa, musi być sztywna i jest, w dodatku jest "ogumowana" i przez to
    wygodna w przenoszeniu, dodatkowo zalanie klawiatury kawą(czy czym innym
    byle nie klejącym się) nie powoduje zgonu sprzętu, a nie raz zdarzyło się.
    Po klejącym się trzeba było wymienić tylko klawiaturę.
    Ogólnie sprzęt ma być wygodny praktyczny i odporny na zwykłe codzienne
    złe traktowanie i drobne wypadki. I dotyczy to zarówno laptopa jak i bardziej
    telefonu, przecież nosi się go prawie cały czas, kładzie gdzie popadnie,
    czasem trzeba zadzwonić na zewnątrz gdy pada. Tego zdaje się isprzęty zupełnie
    nie zapewniają. Inni owszem, da się znaleźć dobre produkty, tylko nie pod
    hasłem amazing.

    --
    kakmaratgaildotcom