  • Data: 2011-08-27 22:13:18
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 28 Aug 2011 00:03:04 +0200, Tomasz napisał(a):

    > mam nadzieje że któryś z kolegów Ci odpowie pomimo że to grupa gsm a nie
    > laptopy.pl.

    Co tu odpowiadać, jest Portege, waży podobnie, jest Samsung NP900, ten
    ostatni waży nawet mniej i jest wykonany lepiej. Są też, oczywiście, Vaio,
    które - poza tym, że ważą dość podobnie lub odrobinę więcej - to mają
    matryce o reprodukcji kolorów o dwie klasy lepszej niż Air.

    > Pozatym jakoś nie mogę sobie przypomnieć Stiva z laptopem,
    > ani jakiejś innowacyjności w tym laptopie. no bo obudowa, pamięć
    > procesor i akumulator to chyba w innych lapkach też są?

    Do wszystkich laptopów pamięć kosztuje X. Do iLaptopów 10x. To JEST
    innowacja.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The beer was good and there was even a free lunch. The demons