  • Data: 2011-08-27 22:03:04
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: Tomasz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > OK, przejdźmy do konkretów. Pokaż mi produkt konkurencyjny
    > do Applowskiego Macbook Air: 13 calowy notebook ważący 1.35 kg.
    mam nadzieje że któryś z kolegów Ci odpowie pomimo że to grupa gsm a nie
    laptopy.pl. Pozatym jakoś nie mogę sobie przypomnieć Stiva z laptopem,
    ani jakiejś innowacyjności w tym laptopie. no bo obudowa, pamięć
    procesor i akumulator to chyba w innych lapkach też są?
    wyjaśnię Ci to inaczej.
    wyobraź sobie ze firma w której jesteś rzecznikiem wypuszcza produkt, na
    który miałeś zerowy wpływ, ale coś musisz odpowiedzieć dziennikarzom.
    Pytają dlaczego bateria jest przylutowana? co odpowiesz? bo tak taniej?
    bo kurna chinczyki nie wyprodukują mi podruby? pan z tematu przekonuje
    nas ze to innowacja! Produkt korzystajacy z technologii BT ma w niej
    poważne ograniczenia. dlaczego? bo spartolili coś w produkcji? bo może
    to powodować nielegalne cośtam ? nie! pan z tematu uważa że to
    niepotrzebne. Brak mmsów też? Brak nawigacji też? to po co GPS? Każdy
    normalny człowiek, konkretnie by powiedział ze coś jest nieteges, i
    poprawimy to w czwartek. A tu nagle jak u 4 latka: nie mamo, to nie ja
    zrobiłem bałagan, to misiu zrobił, ale to nic, bo tak jest ładniej i nie
    posprzątam.
    PRoblemem nie jest sprzęt, problemem jest ściema w około, ŚCIEMA której
    autorem jest "dziwnolud", który pracować nie musi, ledwo żyje z cudzą
    wątrobą, bez trzustki (zaawansowana cukrzyca?) a jednak "daje rade"
    ToMasz