  • Data: 2011-08-28 07:08:38
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    *Pszemol* w wiadomości news:j3aguj.47c.0@poczta.onet.pl napisał(a):
    > Nie ma takiego ładunku negatywnych emocji jakie niesie ze sobą
    > w konserwatywnej Polsce gejfon. Wybacz, ale nie ma porównania :-)
    > Być uznany za geja w fundamentalistycznej moherowo-beretowej
    > Polsce to jest praktycznie wyrok śmierci...

    To ja chyba w innej Polsce żyję i całe szczęście.

    > Nie wygłupiaj się. Poważnie pytam. Bardzo sobie cenię wyroby Samsunga.

    To nie jest wygłup, pierwszy lepszy link z google
    http://www.androidlife.pl/news/374272/Apple.oraz.Sam
    sung.czyli.wojna.na.patenty.html
    Widać sprzedaż produktów siada, Samsung przegrał bo system Android 2.3 ma
    szybkie przewijanie zdjęć, system stworzony przez Google. Telefonów
    łamiących patent jest całe multum, z obecnie sprzedawanych to chyba
    większość ma szybkie przewijanie. W tym watku już nie raz się śmiano że
    Apple pozwie spadkobierców Alexandra Grahama Bella, teraz to śmieszne,
    niedługo to będzie rzeczywistość :-/

    > To świetna firma koreańska i chętnie obejrzę ich konkurencję iPhone.
    > Tym bardziej jestem zainteresowany tym jaki telefon Samsunga
    > uważasz za lepszy od iPhone i według jakiego kryterium lepszym.

    Jak sobie tak z rana poczytałem dokładniej za co dokładnie poległ Samsung i
    jakimi "dowodami" posługiwało się Apple to stwierdzam że iPhone coraz mniej
    mi się podoba.

    Pozdr

    PS. Odszukaj może w necie coś o dowodach które pogrążyły Samsunga :-)