  • Data: 2011-08-27 06:57:14
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: Tomasz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.08.2011 23:47, Pszemol pisze:
    > "Krystek" <s...@k...art.pl> wrote in message

    > Dla Ciebie z tego co się zorientowałem w innym wątku liczą się
    > tylko dwa kryteria: musi to być tanie i musi to być Nokia...
    > To naturalne że żaden produkt Apple tych kryteriów nie spełnia
    > więc żaden Ci się podobać nie będzie.
    kaman! poczytaj o wadach pierwszego iPhona. GPS bez nawigacji jakie
    przepraszam spełnia wymagania? finansowe producenta?
    Inna sprawa ze po pierwsze Steve nie potrzebował pracy w Aple; Robił to
    bo chciał. Po drugie genialnie sprzedaje to co produkuje, i wzorcowo
    przekształca każdą wadę w zaletę. Brak Steva w roli promotora (miom
    zdaniem) spowoduje wyraźny spadek poziomu kultowości produktów co
    przełoży sie na sprzedaż. potwierdził to spadek cen akcji. Choć może
    następny produkt Apla bez namaszczenia Steva będzie mniej kultowy a za
    to lepszy technologicznie?

    ToMasz