-
Data: 2011-08-27 10:03:00
Temat: Re: Steve odchodzi!
Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2011-08-26 23:58, Pszemol pisze:
> "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
> news:j392im$5ca$1@mx1.internetia.pl...
>> W dniu 2011-08-26 22:40, Pszemol pisze:
>>> "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
>>> news:j38vpr$gip$1@mx1.internetia.pl...
>>>> W dniu 2011-08-26 20:59, Pszemol pisze:
>>>> (...)
>>>>> Przypisujesz marketingowi cały sukces produktów Apple.
>>>>
>>>> Ponieważ to prawda.
>>>
>>> Nie prawda tylko Twoja ocena/opinia.
>>
>> Przykro mi - to jest prawda. Oczywiście możesz się z tym nie
>> zgadzać.
>
> Czyli uważasz, że masz monopol na prawdę absolutną.
Bawi mnie Twoja retoryka.
> Jesteś zatem fanatykiem.
Wręcz przeciwnie - posługuję się wiedzą oraz zdrowym rozsądkiem.
>>> No chyba że masz monopol na prawdę?
>>
>>> Wyższość produktu A nad produktem B nie jest oceniana
>>> jakimiś kryteriami uniwersalnej prawdy - wyższość jest
>>> oceniana indywidualnie przez każdego konsumenta osobno.
>>
>> Jak zwykle bredzisz i konfabulujesz. Zresztą to co napisałeś
>> w sposób wręcz wzorcowy potwierdza fakt, że w Apple genialny
>> jest marketing i dzięki temu istnieją na rynku.
>
> Czyli zgadzasz się, że nie ma sensu mówić tu o jakiejś prawdzie
> bo prawda w tym wypadku jest względna i zależy od preferencji
> indywidualnych konsumenta?
He, he, jak zwykle. Są klienci, którzy kupują wyroby Apple to
ma być potwierdzeniem, że to nie efekt genialnego marketingu.
Dobre :)
>>>> Design to jak najbardziej
>>>> czysty marketing, a funkcjonalność - o tym to można by długo
>>>> dyskutować. O wyglądzie również.
>>>
>>> No i robisz duży błąd oddzielając design od funkcjonalności.
>>
>> LOL - a kto Tobie powiedział, że ja oddzielam te dwie kwestie?
>> Może mi jeszcze napiszesz w jakim stopniu?
>
> Napisałeś w jednym zdaniu, że "design to jak najbardziej
> czysty marketing A FUNKCJONALNOŚĆ...." - czyli dwie
> te rzecz są dla Ciebie oddzielne.
Cóż ja mam tłumaczyć, skoro nie rozumiesz co się do Ciebie pisze?
>>> Design to nie tylko wygląd, mimo iż w takiej formie to słowo
>>> występuje w języku polskim.
>>
>> Ha, ha, ha - dobry marketing. Teraz będziesz wmawiać, że
>> w Polsce nie rozumieją, że design to nie tylko wygląd, bo
>> nie rozumieją języka obcego :) Dobre, dobre :)
>
> Bo tak jest. Zapytaj przeciętnego człowieka co rozumie
> pod pojęciem "dizajn" w Polsce. Większość Ci odpowie
> że chodzi o wygląd a nie o całościowy projekt...
Może mam spytać przeciętnego użytkownika iPhona?
>>> Dobry projekt oprócz wyglądu
>>> uwzględnia właśnie funkcjonalność i łatwość obsługi...
>>
>> No popatrz - ktoś temu zaprzeczał?
>
> Ty, stawiając design i funkcjonalność w przeciwstawnych zdaniach
> podrzędnych zdania złożonego.
Ty jednak nie rozumiesz i na chwilowe potrzeby dyskusji nawet
będziesz usiłował zmieniać sens wypowiedzi innych, w szczególności
odnosząc się tylko do fragmentu, który sobie wyrwiesz z kontekstu.
>>>> O technice to może nie dyskutujmy,
>>>> ponieważ ich produkty nie posiadają czegokolwiek nowego, czy
>>>> też niespotykanego gdzieś indziej. Są za to pięknie zaprojektowane
>>>> marketingowo - od specyficznych wtyczek po ograniczenia w OS.
>>>> Ludzie muszą wierzyć, by płacić takie pieniądze i poddawać się
>>>> woli "guru".
>>>
>>> To Twoja opinia i masz do niej prawo.
>>
>> To nie jest moja opinia tylko fakty. Ja im zaprzeczać nie będę.
>> 4GB RAM DDR3 kosztuje na rynku może z 200zł. To samo w Apple
>> 2kPLN :) Jest pewnie lepsze.
>
> Innowacyjność nie polega bowiem na tym, że zrobi się produkt
> taki sam jak konkurencja tylko z większym dyskiem i szybszym
> procesorem.
Znów konfabulacje i bredzenie - możesz mi wyjaśnić tę innowacyjność
w cenie pamięci sprzedawanych przez Apple?
> W przypadku iPoda innowacyjność polega np.
> na "magicznym" kółku do sterowania nim "dotykowo"...
> W przypadku iPhone innowacyjność polegała na wyśmienitym
> dużym ekranie o niezwykle dobrej czytelności, i wyjątkowo
> intuicyjnym, schludnym i prostym user interface. Tego nie miała
> konkurencja. Ani telefony z Windows Mobile ani Blackberry
> nie były ani proste ani funkcjonalne - były bardzo pokręcone,
> trudne w obsłudze i konfiguracji, niewygodne w użyciu...
Przecież to napisałeś powyżej to właśnie czysty marketing.
>>>> Nie, no skąd. Pierwsze iPod-y to w zasadzie 2002 rok.
>>>> Dziwnym trafem odtwarzacze MP3 pojawiły się 4 lata wcześniej.
>>>> Wot innowacyjność u Apple :)
>>>
>>> Na wystawach nowinek czy w sklepach, do kupienia od ręki?
>>
>> LOL - a najnowsze iPhone-y to były od ręki dostępne, czy też
>> kolejki społeczne się po nie ustawiały?
>
> Były dostępne w sklepach a nie tylko na wystawach i targach.
Były dostępne tak samo jak inne produkty, tylko jak zwykle
nie odpowiedziałeś na pytanie, czemu ich w sklepach nie było,
skoro miały być. Kolejki jak za PRL-u :) Naprawdę trzeba być
fanatykiem tej marki, by stać w takich kolejkach (społecznych), bawić
się w rezerwacje i co otrzymać w zamian?
>>> Bo nie przypominam sobie w 1998 roku takich urządzeń w sklepach...
>>
>> To jakby nie mój problem.
>
> Ty widziałeś je w sklepach?
Owszem.
>>>> Dziękuję. Wolę płacić mniej za większą elastyczność i funkcjonalność,
>>>> bądź w ogóle płacić mniej za to samo - znaczek mi potrzebny nie jest.
>>>
>>> TY wolisz. Ale Ty jesteś tylko jednym konsumentem.
>>
>> No cóż, jak widać nie tylko ja tak podchodzę to tematu.
>
> Ale jak widać, jesteś w mniejszości.
W jakiej mniejszości? Czego?
>>> Firma nie utrzyma się z wyboru jakie dokonuje jeden konsument.
>>
>> A jak Tobie się pisze, że genialny marketing to zaczynasz bredzić,
>> że to nieprawda i jaki to Apple jest super...
>
> Bo nie zgadzam się z tezą że to TYLKO marketing.
> Wyroby Apple naprawdę wyróżniają się na plus od konkurencji.
> Kiedy byłeś ostatnio na jakimś stoisku w sklepie elektronicznym?
> Miałeś okazję potrzymać w ręce produkty Apple? Chyba nie...
> Jakość wykonania i wyższość użytych materiałów czuć od razu.
> Zamiast tandetnych plastików masz szkło i metal. Zamiast badziewia
> co się gnie w rękach nie dając poczucia solidności masz solidny
> produkt który trzyma kształt i nie wygina się od trzymania za narożnik.
> To, że dla Ciebie liczy się tylko cena nie znaczy że inni klienci nie
> doceniają jakości. A za jakość wykonania trzeba płacić.
Twoje wyznaniowe bredzenie naprawdę nie robi na mnie wrażenia.
Na stoiskach elektronicznych bywam co jakiś czas, potrzymać w ręku
te boskie produkty Apple mam okazję, a do tego mam okazję nawet z nich
korzystać. Twoje bredzenie (i przekonanie, że to prawda) o ich jakości
wykonania, wyższości użytych materiałów jest naprawdę zabawne.
Najlepsze jest oczywiście na końcu - Ty wiesz, ze dla mnie liczy się
tylko cena i jestem w grupie, która nie docenia jakości.
Mam pytanie - masz etat w Apple, czy to tylko efekt indoktrynacji
kościoła z nadgryzionym jabłkiem w logo?
Następne wpisy z tego wątku
- 27.08.11 10:09 Ghost
- 27.08.11 10:09 Artur Maśląg
- 27.08.11 10:12 Ghost
- 27.08.11 10:19 Artur Maśląg
- 27.08.11 10:27 Waldek Godel
- 27.08.11 10:58 Artur Maśląg
- 27.08.11 13:38 Pszemol
- 27.08.11 13:43 Pszemol
- 27.08.11 13:40 Pszemol
- 27.08.11 13:39 Pszemol
- 27.08.11 13:46 Pszemol
- 27.08.11 13:52 Pszemol
- 27.08.11 14:14 Pszemol
- 27.08.11 14:13 Pszemol
- 27.08.11 14:16 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zgody na przetwarzanie danych
- Dzwonek SMS
- Abonament
- NAS
- Re: eSIM na czym polega
- Orange a HBO(MAX)
- Realme 7 Na co zmienić?
- eSIM, praktyczne doświadczenia z różnymi operatorami?
- jak wpisac numer telefonu +48 123 456 789
- czy kupno Ajfona przyniesie ulgę?
- MP plików.
- spoothing?
- Jak sklonowac karte pamieci na wieksza?
- wyobrazcie sobie ze
- Nowy sprytny tel. z Androidem 13. - OSTRZEŻENIE!!!
Najnowsze wątki
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=
- 2024-07-12 Częstochowa => Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce) <=