  • Data: 2008-01-03 12:11:12
    Temat: Re: Sterzynska w GW
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 03.01.2008, kulek <k...@p...onet.pl> wroted:

    > No i wracamy teraz do tego o czym mówiłem już kilka miesięcy temu.
    > Powtórzę jeszcze raz:
    > Urzędy powinny zacząć walkę z kłamliwymi i oszukańczymi reklamami.

    Nie jestem pewien, czy trzeba jeszcze coś konkretnego robić, ustawa
    o nieczciwych praktykach handlowych weszła w życie dwa tygodnie temu,
    a jej zapisy są dość mocarne (ogólne). Teraz by miały pole do popisu
    organizacje konsumenckie (gdyby istaniały i były dość silne).

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>