  • Data: 2008-01-03 12:51:28
    Temat: Re: Sterzynska w GW
    Od: Asmodeusz <a...@t...idx.tenwyraztnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Ale warto na TPSA a nawet na wszystkich wymusic ze suma lacz
    > miedzyoperatorskich przeznaczonych do wymieny ruchu klientow
    > indywidualnych musi byc rowna np polowie przeplywnosci oferowanej
    > klientom wlasnym indywidualnym . Wiem wiem urynanety by padly.

    E tam padły. Podpisałyby umowy z sąsiednimi urynanetami na wymianę ruchu
    łączem 100Mbit/s.
    W końcu to też łącze międzyoperatorskie przeznaczone do wymiany ruchu
    klientów, no nie? A suma łącz by im skoczyła o kilka tysięcy procent :)
    A że 99% ruchu klientów szło by nadal biednym 2Mbitowym dslem to już
    wina klientów.

    > Chyba kazdy wie ile sprzedaje klientom nie ?

    Ile sprzedaje czego? Pasma? Ale pasma skąd dokąd?