  • Data: 2008-01-02 18:41:19
    Temat: Re: Sterzynska w GW
    Od: T <...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa pisze:

    > A jakby byla oddzielna firma to jaki bylby ten interes?

    Pytasz, jaki interes ma firma sprzedająca dostęp do infrastruktury w
    sprzedawaniu dostepu do infrastruktury?

    > Czy Centertel to jest oddzielna wzgledem TPSA firma? Czy obie firmy nie
    > maja zadnego interesu we wspolnym dzialaniu, i w utrudnianiu zycia
    > wszystkim innym?

    Pewnie mają, dlatego przecież napisałem kilka razy, ze nie wiem, czy to
    wytarczy. Ale od tego trzeba zacząć.

    > Podzielenie TPSA na kawalki w stylu PKP wiele nie da, poza ew.
    > utrudnieniem przerzucania kosztow (=> upadlosc nierentownych czesci,
    > gdyby takie byly). Owszem, gdyby wlascicielami "ostatniej mili" byly np.
    > gminy (tak jak sa wlascicielami gruntow itp), wtedy mialoby to jakis
    > sens. Ale obawiam sie ze teraz juz na to za pozno.

    Najlepiej, żeby właściciel nie byłby ten sam, ale to pewnie będzie b.
    trudno przeprowadzić. Nawet jeśli byłby to i tak byłaby to lepsza
    sytuacja niż teraz, nie tylko z powodu utrudnień w przerzuczaniu kosztów.

    --
    http://tomasz.insane.pl