  • Data: 2008-01-01 22:22:05
    Temat: Re: Sterzynska w GW
    Od: T <...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Oledzki pisze:

    > Taaak? Cała?

    To co mnie interesowało.

    > A co jeśli nawet przeczytam i zrozumiem, ale nie wiem, jaki ważne zapisy
    > powinny się tam znaleźć, aby uchronić mnie np. przed utratą oszczędności
    > w przypadku bankructwa banku? Rynek zreguluje, tak? Po 80 bankructwie
    > danego banku wszyscy się wyniosą do innego?

    Gdybym podpisywał umowe o na np. długoletni kredyt to z całą pewnoscią
    przestudiowałbym ją z prawnikiem. W innych przypadkach po prostu oceniam
    ryzyko.

    > I szósty zmysł, też się przydaje.

    Po za tym pozostaje jeszcze kwestia interpretacji umowy.

    > Rynek BSA był kiedyś tak skomplikowany, że aż nie istniał. Czekaj, jak
    > to się stało, że cokolwiek się zmieniło, pamiętasz może?

    Skomplikowana sprawa, nie rynek. Nie istniał, bo nie był w interesie
    TPSA. Nie był w interesie, bo TPSA było (jest) monopolistą. TPSA było
    (jest) monopolistą, bo wczesniej na to pozwolono. I to jest sedno
    problemu.

    --
    http://tomasz.insane.pl