  • Data: 2008-01-01 21:58:20
    Temat: Re: Sterzynska w GW
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl> szukaj wiadomości tego autora

    T <...@i...invalid> wrote:
    > "Słońce jest niebieskie"

    Zaraz, pamiętasz jeszcze może o co chodziło?

    > To był skrót myślowy, przyznaje. Gdyby istniała realna konkurencja.

    Ależ istniała. Co jeszcze było skrótem?

    > Mają jeden -- w ogóle zrezygnować z danej usługi. To właśnie miałem na
    > myśli piszą o "bardzo szerokich granicach".

    O tak? Jak wiesz, nie tak łatwo jest zrezygnować z umowy podpisanej
    na 3 lata.

    > To może klientom nie robi to różnicy? Ja często kupuję pieczywo w innym
    > sklepie niż robie podstawowe zakupy, bo to dla mnie dość istotne. Jakby
    > mój podstawowy sklep oferował pieczywo rozsądnej jakości, to bym kupił
    > wszystko w jednym miejscu. Strata sklepu.

    Ile czasu spędzasz dziennie robiąc zakupy? Serek w jednym, pieczywo w drugim,
    pietruszkę bezpośrednio od producenta. Masz czas jeszcze na coś posa usenetem?

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki