  • Data: 2008-01-01 22:59:58
    Temat: Re: Sterzynska w GW
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    T <...@i...invalid> writes:

    > No widzisz, zaryzykowałem te 2,40. ;)

    I moze o to wlasnie chodzi, by ludzie nie musieli ryzykowac tych
    1300 czy 3800 zl, ale by kupowali konkretna usluge z podanymi
    uczciwie parametrami. Nawet jesli to nie beda parametry gwarantowane,
    ale tylko realne.

    Nie chodzi o to, ze ktos oszuka i nie da sie tego wykryc/udowodnic
    - dokladnie tak samo mozesz napisac na kartonie "sok" i nikt nie
    udowodni, ze to "nektar".
    --
    Krzysztof Halasa