  • Data: 2008-01-01 22:52:49
    Temat: Re: Sterzynska w GW
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl> szukaj wiadomości tego autora

    T <...@i...invalid> wrote:

    > "Ja mogę zaryzykować stwierdzenie, że w owym czasie
    > podobnie było na pozostałych. Jesteś w stanie je obalić?"
    >
    > Przyjąłeś swoje przypuszczenie za fakt i kazałeś mi je obalać.

    No tak, powinieniem spokojnie poczekać aż napiszesz, że
    problem dotyczył tylko kilkudziesięciu klientów, czyli
    niecałego 1%, bo tylko taką liczbę obejmują dowody.
    To co nie jest udowodnione, nie istnieje. Ziemia w czasie
    chrztu Polski była płaska. Hoho.

    > TPSA (sprywatyzowany państwowy monopolista) i NASK (żyjący z nadanego mu
    > prawa rejestracji domen) to dla Ciebie konkurencyjny rynek?

    Heeloł?! Znalazł się znawca rynku. Uświadamiam: NASK sprzedaje i sprzedawał
    dostęp do Internetu. Jednak dobrze zgadywałem, że jesteś kolegą
    pana z grupy obok, co administruje RH 6.0 od 15 lat więc jest wyrocznią wyroczni.

    > Nie, tylko pieczywo. I tylko gdy mam czas, a zwykle nie mam.

    Czyli jednak nie chodzi o to, że lubisz gips w chlebie ani że
    nie robi to różnicy, tylko że nie masz czasu biegać za każdą
    taką sprawą? Bingo!

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --