  • Data: 2008-01-01 21:28:32
    Temat: Re: Sterzynska w GW
    Od: T <...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Oledzki pisze:

    > Szkoda, że nie zrobiłeś tego przed zawarciem umowy, czyli zanim wszedłeś
    > do strefy płatnej metra. Sorry, no bonus.

    No widzisz, zaryzykowałem te 2,40. ;)

    > Jesteś w stanie przeczytać 5 stron A4 zapisanych czcionką 6-8p w 10m. Ze
    > zrozumieniem? Szacunek.

    Nie czytałem wyjątkowo dokładnie, dokładnie przeczytałem w domu.
    Wybierając bank kierowałem się opiniami jego klientów. Szansa na to,
    żebym przeoczył coś, bo mogłoby mi realnie zaszkodzić była naprawdę
    minimalna...

    > Całą? Szacunek.

    Przecież ona dość krótka jest.

    > Uczciwie przyznam że często tak jest. Umowa przeczytana "mniej-więcej",
    > "pobieżnie", "w większości", "poza ostatnią i środkową stroną" to umowa
    > nieprzeczytana. Szczególnie że umowa to nie powieść, liczy się
    > zrozumienie każdego jednego wyrazu, nie można przeskoczyć dwa akapity
    > akapity bo "i tak dalej się wyjaśni".

    Zalezy jeszcze czego umowa dotyczy. Czy jeśli w grę wchodziłaby istotna
    dla Ciebie kwota, to także byś nie przeczytał?

    Ale ogólnie z umowami jest taki problem, że często przeczytanie na
    niewiele się zda, jeśli nie ma się wiedzy prawniczej, czy choćby jakiejś
    podstawowej orientacji. Ja jakąś mam, ale głównie w obrębie mojej branży
    czy w okolicach. Większość osób nie ma żadnej...

    > Jakie proste? Udowodnienie operatorowi że oszukuje klienta? Internet to
    > nie masło, nie wystarczy zmierzyć w dostarczonej kostce poziomu
    > tłuszczu.

    Jesli chodzi o np. niedozwolne zapisy w umowie lub błędną, niekorzystną
    dla klienta interpretacje. Jeśli sprawa jest skomplikowana, to i p.
    Streżyńska nie pomoże.

    --
    http://tomasz.insane.pl