  • Data: 2009-11-01 20:38:27
    Temat: Re: Stereo i ruchomo
    Od: rs <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 1 Nov 2009 20:15:14 +0100, "KILu" <b...@w...pl> wrote:

    >Jednemu "ustawienie oczu" zajmie 10 sekund, innemu pare minut... Prosciej
    >uprzednio ustawic kursor na "play" i po prostu wcisnac przycisk myszy, gdy
    >juz jest OK.

    czasami zmiana koncentracji na inny zmysl moze byc przeszkoda. ja bym
    wolal te kilka sekund statycznosci, zebym sie mogl wzezowac i potem
    juz ogladac. tym bardziej, ze do ogladania musze prawie wsadzic glowe
    w monitor, ktory stoi na drugim koncu biurka.
    w kazdym razie jak dla mnie jedno jest pewne, ze to to wlasnie brak
    tego momentu statycznosci na poczatku powoduje problemy z zalapaniem
    odpowiedniego zeza. . <rs>