  • 21. Data: 2009-10-11 09:47:38
    Temat: Re: Step-UP 10-13.8V na 24V 25W
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J,

    Sunday, October 11, 2009, 12:25:40 AM, you wrote:

    > Mowisz ?

    Tak. Po 7 latach na Allegro wiem, co mówię.

    > Rdzeni na allegro taki wielki wybor ze mysle iz ostatnia rzecza jest
    > patrzenie sie na supersprzedawce. Szczegolnie ze sie to w wyszukiwarce
    > nie pokazuje [?].

    A jednak.

    > Popatrzenie w historie tez nie sugeruje zeby SS sprzedaz rdzeni szla
    > znakomicie.
    > Moze konkurencja wam wyrosla, a moze popyt spadl ?
    > Bo po co komu taki rdzen ? :-)
    > A moze prace dyplomowe sie skonczyly ?

    Pieprzysz jak admiralicja Allegro. Bywały wahania, był wakacyjny
    spadek w lipcu i sięrpniu. Ale nie w maju i nie taki. Ale Ty wiesz
    lepiej, bo Ty znasz moją sprzedaż rdzeni z dwóch lat.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 22. Data: 2009-10-11 09:55:15
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Verox,

    Sunday, October 11, 2009, 10:25:51 AM, you wrote:

    > Dzięki za kolejne naprowadzenie, to prawda chcę podbić napięcie i nie
    > potrebuje separacji galwanicznej. Guglałem za rozwiązaniami przetwornic
    > step-up na UC3843 jednak nie moge trafić na przykład rozwiązania układowego
    > bez transformatora.

    Żartujesz, prawda?
    http://obrazki.elektroda.net/42_1251445160.gif
    Tyle tylko, że Ty potrzebujesz dławika 100uH/3A, rezystora R1 o
    wartości 0.27 oma/2W - metalizowane a nie druciaka oraz dobrać
    rezystor R4 do żądanej wartości napięcia na wyjściu.
    o i oczywiście nie zapomnij o tym, o czym zapomniał autor schematu -
    kondensatorze 100nF blokującym zasilanie bezpośrednio na układzie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 23. Data: 2009-10-11 10:09:59
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 11 Oct 2009 11:47:38 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
> [...]
    >spadek w lipcu i sięrpniu. Ale nie w maju i nie taki. Ale Ty wiesz
    >lepiej, bo Ty znasz moją sprzedaż rdzeni z dwóch lat.

    No coz, moze ja nie jestem przecietnym Polakiem i inni patrza czy ktos
    jest SS, ja nie. Szczegolnie jak mam kupic duperele za kilka zlotych,
    a innej mozliwosci i tak nie ma .

    Ale zeby sie upewnic to spojrzalem w zakonczone aukcje.
    Taki np marekmagda. Jakos nie widac zeby rdzeni sprzedawal znaczaco
    wiecej, mimo ze jest SS.

    IMHO to zawsze byl niszowy rynek, wiec sie nie ma co dziwic ze bardzo
    zmienny i wrazliwy.

    Do czego ludzie te rdzenie w ogole potrzebowali ?

    J.

  • 24. Data: 2009-10-11 10:11:35
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    > Kupujący na Allegro nie ufają osobom z dużą ilością pozytywów i bez
    > znaczka SS.

    Poważnie? Pytam nie dla jaj.
    Pytam bo sam nigdy nie patrzę na to czy ktoś ma SS czy nie, patrzę na ilość
    negatywów i odpowiedzi na nie negatywnie ocenionego.
    Przem

  • 25. Data: 2009-10-11 11:17:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J,

    Sunday, October 11, 2009, 12:09:59 PM, you wrote:

> [...]
    > Ale zeby sie upewnic to spojrzalem w zakonczone aukcje.
    > Taki np marekmagda. Jakos nie widac zeby rdzeni sprzedawal znaczaco

    Oj, dużo jeszcze musisz się nauczyć o sprzedaży na Allegro. Miałem
    bezpośrednią konkurencję z niższymi cenami (szara strefa) i nie
    sprzedawali.

    > IMHO to zawsze byl niszowy rynek, wiec sie nie ma co dziwic ze bardzo
    > zmienny i wrazliwy.
    > Do czego ludzie te rdzenie w ogole potrzebowali ?

    Najwięcej schodziło do spawarek i wzmacniaczy car-audio. W maju
    zdechło zamiast rosnąć.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 26. Data: 2009-10-11 11:28:20
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 11 Oct 2009 13:17:40 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
    >Hello J,
    >
    >Najwięcej schodziło do spawarek i wzmacniaczy car-audio. W maju
    >zdechło zamiast rosnąć.

    Wystarczy zeby w jakims supermarkecie pojawily sie tanie chinskie
    spawarki i wzmacniacze.
    Albo zeby watek w elektrodzie zszedl na trzecia strone.

    Musisz napisac do jakiegos czasopisma artykul "prosta spawarka" :-)
    I sprzedawac od razu takze plytki i zestaw elementow :-)

    J.

  • 27. Data: 2009-10-11 21:13:47
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    J.F. pisze:

    > Rdzeni na allegro taki wielki wybor ze mysle iz ostatnia rzecza jest
    > patrzenie sie na supersprzedawce. Szczegolnie ze sie to w wyszukiwarce
    > nie pokazuje [?].

    :-o Czy jeszcze ktoś nie używa AllegroTools?
    Dla mnie bardzo wygodne jest, że w spisie aukcji od razu widzę
    "gwiazdki" sprzedawcy i liczbę komentarzy. Ale czy jest SS to zwykle mi
    wszystko jedno.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 28. Data: 2009-10-12 06:56:35
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    > Trzeba teraz kupować w Ferysterze - ale to już gotowe wyroby a nie
    > same rdzenie.

    Feryster już nie sprzedaje samych rdzeni ?
    Ze 2-3 lata temu kupowałem u nich.
    P.G.

  • 29. Data: 2009-10-12 07:11:51
    Od: "Roman" <g...@w...pl>

    http://www.sprut.de/electronic/switch/index.htm
    http://www.sprut.de/electronic/switch/up150w/up150w.
    htm

  • 30. Data: 2009-10-12 07:47:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Piotr,

    Monday, October 12, 2009, 8:56:35 AM, you wrote:

    > Feryster już nie sprzedaje samych rdzeni ?

    Sprzedaje ale namawia do usługi również. Co nie jest takie głupie,
    wbrew pozorom.