    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: PK <P...@n...com>
    Subject: Re: Stawianie systemu na macierzy RAID z dwóch SSD
    Date: 18 Dec 2012 17:02:34 GMT

    On 2012-12-18, maX <a...@i...pl> wrote:
    > No ale teraz to juz po fakcie, musi starczyć ci 32 GB RAM. No chyba że
    > wymieniłbyś CPU i mobo.

    Jeśli ten skok szybkości jest dla pytającego tak ważny, a sprzęt
    będzie na siebie zarabiał, to chyba nie jest duży koszt. Nie wiem
    ile się zarabia na takiej domowej obróbce filmów, ale uwzględniając
    sprzedaż półrocznych części itp. całość nie powinna bardzo przekroczyć
    tego tysiaka. Tym bardziej, że to był "powiedzmy 1000 zł" :).

    Różnica po przejściu na dyski RAM jest po prostu bardzo duża.
    Gdybym potrzebował szybkiego dysku 40GB, to pewnie wyłożyłbym
    1000 zł. Szczęśliwie wystarcza mi niecałe 1GB :).

    pozdrawiam,
    PK