  • Data: 2012-12-18 18:47:18
    Temat: Re: Stawianie systemu na macierzy RAID z dwóch SSD
    Od: PK <P...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-12-18, m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote:
    > http://www.raymond.cc/blog/12-ram-disk-software-benc
    hmarked-for-fastest-read-and-write-speed/

    > http://www.madshrimps.be/vbulletin/f22/12-software-r
    am-disk-solutions-up-2358-1539mb-s-r-w-speeds-69781/

    Ekspertem nie jestem, ale jak patrzę na te dwa testy, to nasuwa się
    tylko jedno słowo: bullshit.

    Zupełnie inne wyniki względne.
    Zupełnie inne wnioski jakościowe. Niby co powoduje, że na raymond seq
    jest trochę szybsze niż 512K random, a na madshrimps seq jest o 1/3
    wolniejsze?

    Jak na mój gust, to po prostu CrystallDiskMark zupełnie nie radzi
    sobie z dyskami RAM i te wyniki to można sobie...

    Mogę uwierzyć, że ktoś spieprzył aplikację administrującą dyskiem,
    ale takie rzeczy to się sprawdza rzeczywistym kopiowaniem plików,
    a nie Crystallcośtam:).

    A jeśli wydajność tych rozwiązań jest tak zależna od hardware, to
    chyba każdy powinien zrobić sobie taki test.

    pozdrawiam,
    PK