  • Data: 2012-12-19 03:44:30
    Temat: Re: Stawianie systemu na macierzy RAID z dwóch SSD
    Od: micz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    No policzyłem to sobie wszystko na szybko i wychodzi tak:
    ~1200 PLN - Intel Core i7 3820 4x3.60 GHz BOX (LGA2011, 10MB)
    ~900 PLN - Gigabyte GA-X79-UP4
    ~650 PLN - 2 x DDR3 32GB 1866MHz Corsair Vengeance XMP (4x8GB, QuadDDR, CL10)
    ---------
    RAZEM: ~2750 PLN

    Sprzedaż moich bebechów (na oko):
    ~900 PLN - i7 3770
    ~300 PLN - mobo
    ~250 PLN - RAM
    ---------
    RAZEM: ~1450 PLN

    wychodzi na całą zabawę aż 1300. I to przy założeniu, że te moje bebechy się w ogóle
    sprzedadzą (!). Trochę ryzykowne. Ale poczytam sobie o tym jeszcze i w razie czego
    odświeżę wątek nowymi pytaniami, jeśli pozwolicie.

    A tymczasem dziękuję Wam wszystkim za cenne uwagi - dobrze wiedzieć, że znajdują się
    ludzie skłonni pomóc i doradzić. Dzięki wielkie!

    Pozdrawiam.