-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt
-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POST
ED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <ig4cc4$2sa$1@news.onet.pl> <ig4shf$o4s$2@news.onet.pl>
<ig4tsu$tcv$1@news.onet.pl> <ig4veg$4gn$1@news.dialog.net.pl>
<a...@m...astro.amu.edu.pl>
<4d263466$0$2492$65785112@news.neostrada.pl>
<4d2785d8$0$2497$65785112@news.neostrada.pl>
<4d278753$0$2488$65785112@news.neostrada.pl>
<4d27969d$0$2489$65785112@news.neostrada.pl>
<4d282928$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
<4d2855a1$0$2457$65785112@news.neostrada.pl>
<4d2871c3$0$2459$65785112@news.neostrada.pl>
<4d287c13$0$2436$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <4d287c13$0$2436$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Stawiam taką tezę w temacie aut nienowych.
Date: Sat, 8 Jan 2011 16:07:54 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
X-Antivirus: avast! (VPS 110108-0, 2011-01-08), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 55
Message-ID: <4d287dc8$0$2448$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178.42.113.214
X-Trace: 1294499273 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2448 178.42.113.214:51541
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2340740
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
news:
>>> I potem będziesz z zapisu video analizował czy na sworzniu był luz,
>>> czy nie?
>>
>> Raczej czy w ogóle ktoś ten sworzeń badał, bo na tym IMO polega problem.
>
> Ale nie trzeba badać każdego sworznia po kolei żeby stwierdzić sprawność
> lub niesprawność samochodu.
A przy kupnie przeglądów w ogole nie trzeba samochodu badać.
> M.in. dlatego zapis stwierdzający czy diagnosta jakiś element macał, czy
> nie macał jest bez sensu.
> Badanie samo w sobie nie jest tu żadnym celem - chodzi o wyeliminowanie
> niesprawnych pojazdów z ruchu.
Czteroślad po wypadku sprzed 5 lat był niesprawny od 5 lat, więc diagnosta,
który nie raczył go zbadać zdecydowanie nie wykonał swoich obowiązków.
To samo dotyczy palenia oleju itd - to wszystko widać by było na zapisie.
>>> Żeby wyegzekwować urzędowy wymóg, typu kontrola samochodu w SKP,
>>> jedynym środkiem do tego jest kontrola tych stacji
>>
>> Owszem i złapanie czterośladowego złoma na drodze, połączone z
>> istnieniem zapisu video z jego ostatniego przeglądu daje właśnie POTĘŻNE
>> narzędzie kontroli.
>
> Bardzo potężne to ono się może wydawać jedynie laikowi w zakresie
> mechaniki pojazdowej.
> Bo niestety tego czy samochód miał czy nie miał usterki nie da się
> stwierdzić na postawie zapisu video z badania.
Chyba że badania nie było, wtedy bardzo łatwo.
> Kto i kiedy miałby taki zapis oglądać i co stwierdzać na jego podstawie?
Wystarczy ITS.
>
> Jedyna skuteczna kontrola, to stwierdzenie przypadku kiedy niespełniający
> przepisów samochód wyjeżdża z SKP z podbitym dowodem rejestracyjnym.
Jedno drugiemu nie zaprzecza.
> Wszelkie działanie później będzie już bardzo drogie i skomplikowane
Zwłaszcza dla takich, co to szukają dziury w całym.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.01.11 16:46 Excite
- 08.01.11 17:02 Cavallino
- 08.01.11 17:18 Excite
- 08.01.11 17:25 Cavallino
- 08.01.11 17:44 Excite
- 08.01.11 19:30 Yogi\(n\)
- 08.01.11 21:16 Bydlę
- 07.01.11 12:40 Maciek
- 07.01.11 13:13 Max_P
- 07.01.11 13:17 Marek Dyjor
- 07.01.11 20:36 J.F.
- 08.01.11 11:39 J.F.
- 08.01.11 18:52 J.F.
- 08.01.11 12:03 J.F.
- 08.01.11 12:08 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=