  • Data: 2011-01-07 15:58:46
    Temat: Re: Stawiam taką tezę w temacie aut nienowych.
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 07/01/2011 14:52, Bydlę wrote:

    > Niemożliwe.
    > (tzn. wierzyć się nie chce)

    Nikt nie zmusza..

    > Czyli nie wierzysz tylko w jedenz podanych przez mnie elementow?
    > To ciekawe, że zmiana prędkości u ciebie wyklucza hamownaie.
    > ;-)

    Nie wierze, ze blysniecie stopami cokolwiek daje, 99.9% losi siedzacych
    na ogonie nie odpusci. Ja zreszta sam nie hamuje bez sensu a dopiero,
    kiedy widze ze samochod przede mna zwalnia, bo czesto kierowca z przodu
    hamuje tak "gorliwie", ze wystarczy odpuscic gaz do utrzymania stalego
    dystansu.

    Wszedzie o tych stopach czytam, jakis grupowy Adam Slodowy kiedys nawet
    instalowal dodatkowy przycisk na pedale hamulca, a jakos praktyka nie
    potwierdza internetowych teorii. Nie pierwszy i nie ostatni raz zreszta. ;)

    > Nie.
    > Z tych znających życie.
    > Propozycja pokazania jak działają te metody nadal aktualna.
    > :-)

    Znaczy mam jechac z toba i czekac, az ktos sie doczepi ogona?

    Kamil