  • Data: 2011-01-07 20:55:04
    Temat: Re: Stawiam takš tezę w temacie aut nienowych.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:ig7im3$2reh$1@news2.ipartners.pl...

    > E tam. Popatrz na filmy sprzed 10 lat - co wtedy jeździło po ulicach
    > i gdzie to się podziało?

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Polacy-najczesciej-z
    lomuja-fiaty-2235522.html

    "W 2009 roku do recyklingu Polacy oddali 190 tys. samochodów"

    W tym samym roku z zachodu sprowadzono milion złomów.
    I tak rok w rok.
    O tym właśnie piszę - taka otwarta furtka powoduje że rocznie przybywa 800
    tys złomów na ulicach.
    Za każdego zezłomowanego malucha 5 razy więcej szrotów zaśmieca drogi.

    Ja naprawdę wolę na drogach 200 tys poskręcanych sznurkami maluchów, ich
    kierowcy przynajmniej się nie stawiali jak się ich wyprzedzało (bo nie mieli
    czym).
    A że naprawiało je się za grosze, to i były naprawiane, czego o 20-letnich
    bolidach z zachodu powiedzieć nie można, dopóki się koła kręcą, to mało kto
    przy nich robi cokolwiek.
    Efekt to smród spalonego oleju (lub niespalonego gazu) za takim delikwentem,
    cztery ślady na jezdni i cholerne zagęszczenie na drogach.