  • Data: 2011-01-06 21:59:24
    Temat: Re: Stawiam taką tezę w temacie aut nienowych.
    Od: Lew2 <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Sty, 13:24, "Max_P" <M...@x...pl> wrote:
    > Witam,
    > sta em prawie 3 godziny w najbli szym s siedztwie ostatniego karambolu na
    > A4; je d codziennie, robi c w ka dych warunkach pogodowych rednio 200 km.
    > Poczynione i bie ace obserwacje sk aniaj mnie do postawienia pewnie
    > dyskusyjnej tezy: z tym podniesieniem szybko ci o dziesi , a jak wskazuje
    > agitka w telewizorniach o 20 km/h nieco przesadzono. Je li ju , to z
    > ograniczeniami, do kt rych zaliczam wiek samochodu. Auta starsze ni 5 nooo
    > 6 lat nie powinny przekracza 120 km/h.
    >
    > Max

    Po pierwsze w Polsce nie dość że jest powszechna nieznajomość
    przepisów ruchu, powszechne łamanie tych nielicznych, które są znane
    to jeszcze nie ma szkolenia, ani żadnych zasad jazdy na autostradzie.
    W Niemczech na prawo jazdy jest obowiązkowa jazda na autostradzie ze
    wszystkimi manewrami przy dużych prędkościach: włączanie się do ruchu,
    wyprzedzanie, zmiana pasów, jazda z dużą prędkością, zjazd z
    autostrady.

    Przyczyną tego karambolu i wszystkich innych które były (i niestety
    będą) jest przede wszystkim niedostosowanie odległości do prędkości. A
    w Niemczech za jazdę zbyt blisko jest mandat.
    U nas jak jadę 130 na autostradzie to potrafi mi gość siedzieć na
    ogonie 2 metry za mną. Nie rozumiem po co? miejsca mu brakuje? tak
    ciasno mu? czy chce przeczytać reklamę warsztatu na mojej podkładce
    pod tablicę rejestracyjną?
    U nas są sami Kubice na drogach, dlatego jeździ się tak ciężko, bo
    manewry są na milimetry. Wyścig trwa!