  • Data: 2011-01-06 22:33:50
    Temat: Re: Stawiam takš tezę w temacie aut nienowych.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojtek Borczyk" <b...@m...astro.amu.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:alpine.BSF.2.00.1101062057060.69189@moon.astro.
    amu.edu.pl...

    > Z pozoru racja. Ale tylko z pozoru :) Czy naprawdę myślisz, że ludzie,
    > którzy dziś sprowadzają używane auta z zachodu pobiegną po nowe do salonu
    > z chwilą, kiedy zabroni się im takiego importu?

    Nie.
    A czy ktoś pisał, że zależy mi na tym, aby aut było coraz więcej?
    Wręcz przeciwnie - i w ten sposób piecze się dwie pieczenie przy jednym
    ogniu.

    > Bo ja myślę, że bynajmniej - raczej będą próbowali "reanimować" rodzimy
    > "złom"

    I tak to robią.
    Efekt jest taki, że ten rodzimy złom eksploatują ludzie, których normalnie
    na rower nie stać.

    > Jedynym skutecznym rozwiązaniem problemu "złomu" na drogach są *rzetelne*
    > badania techniczne, bo póki co często odbywają się one nawet bez obecności
    > auta na stanowisku diagnostycznym.

    Na pewno skutecznym, ale nierealnym.
    Za długo to trwa, żeby to był przypadek.
    Ergo - tym u koryta zależy, żeby tak było jak jest.