  • Data: 2011-01-06 19:07:32
    Temat: Re: Stawiam taką tezę w temacie aut nienowych.
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Max_P" napisał w wiadomości news:ig4tsu$tcv$1@news.onet.pl...
    > Wątek ma już kilkadziesiat postow, a nie wypowiedzial sie do tej pory nikt z
    > nowym autem :(

    Co znaczy "nowe" auto?
    takie które ma <5 lat czy kupione 5min. temu w salonie
    czy też może te co dopiero zjechało z taśmy.
    Jakie auto jest "nowe":
    3 letnie z przebiegiem 150 kkm
    czy stojacy w garażu 7 latek <50kkm?
    Tak mam tego drugiego i pewnie przed sprzedażą będę musiał przekrecić
    mu licznik, bo nikt nie uwierzy, że można prawie nie jeździć autem.