  • 11. Data: 2010-02-16 19:27:34
    Temat: Re: Statyw poszukiwany Ĺźywy lub martwy
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    > Przeznaczenie statywu amatorskie, fajnie Ĺźeby byĹ&#65533;nie za wielki, Ĺźeby
    siÄ&#65533;>
    daĹ&#65533; zabraÄ&#65533;na jazdÄ&#65533;rowerem;
    > --
    > Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118

    Jak amatorski i na rower to bierz jakiś najtańszy chiński produkt za 40 zl.
    Po 2-3 trzech wyjazdach odechce ci się fotografowania ze statywu.
    Lepiej oszczędzać na jasny obiektyw ze stabilizacją, gdzie fotki miejskie fajnie
    wychodzą w nocy w światłach miejskich fajnie wychodzą przy 1/4s.
    Założę się, że taki statyw będziesz przypinał do roweru raz na rok.

  • 12. Data: 2010-02-16 20:07:13
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 16 Feb 2010 20:27:34 +0100, Gil napisał(a):

    > daĹ&#65533; zabraÄ&#65533;na jazdÄ&#65533;rowerem;
    >
    > Jak amatorski i na rower to bierz jakiś najtańszy chiński produkt za 40 zl.

    Dziękuję, ale nie. Szkoda wyrzucać pieniądze w błoto.

    > Po 2-3 trzech wyjazdach odechce ci się fotografowania ze statywu.

    To nie ma być statyw wyłącznie na wyjazdy rowerowe.

    > Lepiej oszczędzać na jasny obiektyw ze stabilizacją,

    Stabilizację to mam w body, działać będzie nawet z obiektywem od Zenita.

    > gdzie fotki miejskie fajnie
    > wychodzą w nocy w światłach miejskich fajnie wychodzą przy 1/4s.

    Nie tylko o miejskie fotki chodzi.

    > Założę się, że taki statyw będziesz przypinał do roweru raz na rok.

    Być może. Niemniej, jak pisałem, możliwość zabrania na rower to raczej
    zaleta dodatkowa, a nie warunek konieczny.

  • 13. Data: 2010-02-16 22:11:35
    Temat: Re: Statyw poszukiwany żywy lub martwy
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Andrzej Libiszewski napisał(a):
    > http://fotozakupy.pl/statyw/velbon-sherpa-600r-pokro
    wiec-hit-,6961s
    Mam, polecam, jestem zadowolony
    http://www.fotografuj.pl/Article/Statyw_Velbon_Sherp
    a_600R/id/12/page/2#content

    Pozostałe te co pokazałeś, podpadły po macaniach rączkami :)
    --
    Krzysiek

  • 14. Data: 2010-02-16 22:21:51
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Gil napisał(a):
    > Jak amatorski i na rower to bierz jakiś najtańszy chiński
    > produkt za 40 zl.
    ROTFL
    Lepiej mu doradzić by na jakimś kamieniu stawiał
    lub jakimś hgw czym, byle stabilnym LOL
    > Po 2-3 trzech wyjazdach odechce ci się fotografowania ze
    > statywu.
    Dasz se obciąć?
    > Lepiej oszczędzać na jasny obiektyw ze stabilizacją.
    On ma ich od groma, i co?
    > gdzie fotki miejskie fajnie wychodzą w nocy w światłach
    > miejskich fajnie wychodzą przy 1/4s.
    Co Ty nie powiesz...
    > Założę się,
    A o co?
    --
    Krzysiek

  • 15. Data: 2010-02-16 22:41:41
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    > ROTFL
    > Dasz se obciąć?
    > Co Ty nie powiesz...

    > Krzysiek

    Pare lat temu kupiłem statyw manfrotto bo stabilny, cięzki (lekki nie może być).
    Wiadomo firma. Nogi zaciskane. Obciążnik, Głowica itp. Tylko mało poręczny choc
    niby mały.
    Rok temu kupiłem w lidlu jakiś mały chiński składany za 40 zł i tego użwywam.
    Leży sobie brudny między szmatami na stałe w bagażniku auta. Nie jest do studia,
    nie musi byc super ale aparat te parę sekund utrzymać potrafi.
    Tu się dzielimy własnymi przemyśleniami z użytkowania sprzętu.
    Wiadomo, że są super statywy ale nie zawsze jest sens ich używać bo za 1/10 ceny
    można mieć podobne wyniki.

  • 16. Data: 2010-02-17 07:12:18
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "crazy bejbi" <t...@n...ma> napisał w wiadomości

    > też mogę polecić, choć jak dla mnie brakuje w nim poziomicy - jak robiłem
    > ostatnio panoramy to dobrze, że miałem "poziomicę" w komórce, bo inaczej
    > byłoby kiepsko :)

    mozesz sobie kupic poziomice na gorącą stopke, lepsze to niż w statywie bo
    pokazuje odchylenie aparatua nie statywu.